Aktuelle kampe
Seneste kamp
Supercoppa italiana
Juventus-Lazio 2-3

Naeste modstander
Serie A
Soen. 20. august 2017
Lazio-SPAL
Kl. 20:45
Stadio Olimpico

spacer
Soccerway
spacer
Facebook

VIVA UBUNTU
spacer
Se indlg
sslazio.dk - danske biancocelesti | Società Sportiva Lazio | Spillere/Rygter
Forfatter Stefan De Vrij
Apo
Admin

Brugers avatar

Rang:
Olympia

Antal indlg: 4946
Bopl: København N
Lagt p d. 31.07.2014 18:02
Han er blevet modtaget som den helt store stjerne i Rom. Jeg kender ham kun fra VM, så jeg ved ikke meget om ham! Men det virker til at være et af de bedste køb i længere tid - måske på højde med da vi hentede Hernanes i sin tid.

Hvad siger I andre?

Non Mollare Mai
alek.156@hotmail.com Send privat besked
Forfatter RE: Stefan De Vrij
Blood
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Coppa delle Coppe

Antal indlg: 7953
Bopl: Odense
Lagt p d. 03.08.2014 11:28
Det virker som en klasseinvestering. Jeg glæder mig virkeligt til at se ham i himmelblåt.

Jeg ved heller ikke mere, end det jeg kan læse mig til eller har set til VM, men hans alder taget i betragtning, så ligner det et røverkøb.
blood_lazio@hotmail.com https://www.facebook.com/bloodlazio Send privat besked
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Antal indlg: 1056
Bopl: Odense NØ
Lagt p d. 20.01.2017 16:47
Stefan De Vrij kan være på vej videre og dermed væk fra lazio. Det virker ret så klart at han ikke vil forlænge sin kontrakt som udløber i 2018. Derfor er vejen banet for et sommerskifte. Han kom til i sommer 14 for en pris mellem 7-8.5 mill euro.

Chelsea, Manchester United og Tottenham fra Premier League, Borussia Dortmund fra Bundesligaen, Paris Saint-Germain i Ligue 1, Atletico Madrid ud af Liga, Milano og Inter i vores Serie A er blandt de interesserede klubben. Der har været tale om en pris på 35 m euro.

Hvad siger i? er det for lidt?, for meget?, kan ham erstattes?, og evt af hvem?
Send privat besked
Blood
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Coppa delle Coppe

Lagt p d. 20.01.2017 18:22
Han er godt på vej til at blive til en af de bedste i verden på hans position, men centerforsvare koster altså sjældent så meget som angribere. Han kan erstattes med en mere erfaren kandidat. Jeg synes også fx at Radu spiller bedre denne sæson i centerforsvaret, end jeg kan huske, at De Vrij har gjort på noget tidspunkt. Der er rigtigt meget hype, da han leverer så godt i forhold til hans alder, men det er trods alt nemmere at finde en god centerforsvar end den helt rigtige angriber.

Hvis der kom et bud på 20 mio. euro, så var jeg i tvivl. Kom der et bud på 30+, så ville jeg tilbyde ham en sidste ny kontrakt, og ellers så sige ja, hvis han vil videre.

Keita og De Vrij er spillere, som kan vinde CL, og det kommer ikke til at ske i Lazio indenfor de første par år. Klubben skal vokse meget før, at vi når sådan et niveau. Hvis vi kan få 30 mio. euro for en af dem, så kan vi få 2 spillere, som er lige så meget værd, som en af dem for os. Det er klart, at Juve, Barca, Real osv. osv. kan få mere ud af marginalerne omkring en verdensklassespiller, hvor vi egentligt blot skal bruge klassespillere. Hvilket vi har en del af efterhånden. Og vi har en utroligt interessant og ung bredde.

Ja, jeg kan godt forstå, at nogen vil synes, at det er et tegn på manglende ambition, men vi kan ikke have sådan spillere rendende, uden at de vinder trofæer. Spillere som Marchetti, Lulic, Biglia, Parolo, Immobile, FA osv. er spillere, som sikkert sagtens kunne spille i en klub, som vinder CL som rotationsspillere. Men hos os, da spiller de nogenlunde fast (Lulic er lidt en undtagelse, men han svinger fanme også så meget, og spiller ofte på ikke-naturlige positioner), og de har ordentlige forhold.

Jeg har det fint med, at vi sælger De Vrij'erne og Keita'erne... Og Pandev'erne, Behrami'erne, Kolarov'erne, Zarate'erne, Candreva'erne, Lichtsteiner'erne osv. osv. Hvis de tror, at de er mere eller bedre end holdet, så skal de være velkommen til at være det et andet sted. Det er der ikke noget galt i.

De Vrij er også så fucking meget skadet, at det ikke gjorde mig noget, hvis vi kunne få en formue for ham. Så kunne vi passende leje Hoedt ud og hente 2 centerforsvar mere, som er ca. 30 og på europæisk landsholdsniveau.
Lazio76
Laziali

Rang:
Stadio Flaminio

Antal indlg: 1041
Lagt p d. 20.01.2017 20:32
30+ vil i min mening være helt ok. Jeg synes tit han er skadet. Som jeg kan læse mig frem til, så har han spillet 53 alt inkl. på godt 2,5 sæson, hvilket giver ca. 22 kampe i snit pr. sæson. Jeg er sikker på, at vi kan finde en mere stabil spiller. Men om vedkommende har samme potentiale er svært at sige. Men 30+ tror jeg ikke på, at Lotito/Tare siger nej til. Vi er da også udemærket dækket ind med Bastos, Wallace, Hoedt og Radu.

Forza Lazio
NON MOLLARE MAI!!!
Send privat besked
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 20.01.2017 20:44
Jeg så specielt gerne vi fik lidt italiensk ind i forsvaret, det mangler sku. Måske en Acerbi, kunne være interessant, men de har vist afvist en bud fra leceister på omkring 10-12 m euro.

Tidligere på ugen læste jeg at chelsea skulle være klar med 70 m euro for både De Vrij og F.A, hvis man så ligger Keita 30 m euro oveni, så har Tare 100 m euro og lege med??
Send privat besked
Apo
Admin

Brugers avatar

Rang:
Olympia

Lagt p d. 21.01.2017 12:26
Med de Vrijs skadehistorik gør det ikke mig noget at sælge ham hvis vi får en vild pris for ham. Han er så sindssyg dygtig når han er på toppen, men synes ikke han har holdt det vildeste niveau i år. Wallace er også spændende, så vi har en erstatning med det samme.

Vi kan sagtens overleve uden ham, men jeg håber at han bliver!

Non Mollare Mai
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 22.03.2017 16:37
Lalaziosiamonoi.it skriver i dag at det bliver meget svært at få forlænget med De Vrij og derfor tyder det på et sommerexit inden kontrakten udløber i 2018.
CitteCeleste.it melder at Everton er interesseret i at hente ham og at Funes Mori kunne indgå i en handel, da de ikke vil betale de 35 m euro Lotito kræver.
Send privat besked
Apo
Admin

Brugers avatar

Rang:
Olympia

Lagt p d. 30.03.2017 06:40
aagaard skrev:
Lalaziosiamonoi.it skriver i dag at det bliver meget svært at få forlænget med De Vrij og derfor tyder det på et sommerexit inden kontrakten udløber i 2018.
CitteCeleste.it melder at Everton er interesseret i at hente ham og at Funes Mori kunne indgå i en handel, da de ikke vil betale de 35 m euro Lotito kræver.

Det vil være så ærgerligt med hans exit, men hvis ikke han vil blive her, er der ikke så meget at gøre ved det. Håber vi kan lande en helvedes masse penge!

Non Mollare Mai
Blood
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Coppa delle Coppe

Lagt p d. 30.03.2017 13:16
Hvis... Jeg siger "hvis"... Vi kan få 30+ mio euro for Di Vrij, hvor vi kan smide 10-15 mio. for Rodrigo Caio, mens Hoedt og Wallace bliver bedre og bedre, samt at Bastos er god, hvis vi spiller med 3 i centerforsvaret (og hvis noget af de 3 andre er utilfredse, så kan de også byttes ud med et køb inden et salg), og vi har også Radu, som kan gå ind centralt og være boss. Så står vi alt i alt med et forsvar, som ikke er signifikant dårligere... Dog har vi 10-20 mio. euro til spillere i andre kæder, og vi slipper for Di Vrijs uendelige skader.

Jeg synes faktisk, at det lyder ret fornuftigt. De Vrij er pga. hans alder, erfaring og skadesfrekvens bedre indrettet til at være rotation for en CL udfordre end at være stjerne i Rom... Han kan erstattes. Vores hold er ikke lavet af Messi'er og Ronaldo'er... Hvis der kommer nok penge på bordet, så kan vi sælge en spiller og købe 2 af samme talent og niveau for pengene (så er vi også garderet imod flop).

Så hvis han vil videre og prisen er rigtig, så vinder vi alle ved et salg. Og hvis han skriver under på en ny 5-årig, så er det heller ikke noget nederlag. Der skal virkeligt gå meget galt, før at vi kommer til at være skuffet over noget som helst, når det handler om Stefan De Vrij.
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 18.06.2017 08:31
Det ser ud til at De Vrij forl?nger sin kontakt, men en l?nforh?jelse. Han vil komme til at at tjene over 2 m euro pr. S?son og s? er der indbygget en frik?bsklausul. De f?rste meldinger gik p? at den var t?ttere p? 20 end 30 m euro, men nu forlyder det sig at den kommer til at ligge p? ca 30 m euro. Hvilket nok er Det realistiske at f? for ham..
Send privat besked
Apo
Admin

Brugers avatar

Rang:
Olympia

Lagt p d. 21.06.2017 18:10
aagaard skrev:
Det ser ud til at De Vrij forl?nger sin kontakt, men en l?nforh?jelse. Han vil komme til at at tjene over 2 m euro pr. S?son og s? er der indbygget en frik?bsklausul. De f?rste meldinger gik p? at den var t?ttere p? 20 end 30 m euro, men nu forlyder det sig at den kommer til at ligge p? ca 30 m euro. Hvilket nok er Det realistiske at f? for ham..

Det vil vaere rigtig fint, hvis vi kan forlaenge med ham. Det giver ro til at saelge ham videre n?ste saeson tror jeg.

Non Mollare Mai
Don Sim
Laziali

Rang:
Laziale

Antal indlg: 174
Bopl: København
Lagt p d. 20.07.2017 10:58
Har De Vrij forl?nget sin kontrakt? Eller er vi ogs? n?dt til at skibbe ham i dette vindue for at f? en ?konomisk gevinst ud af det..
Send privat besked
Apo
Admin

Brugers avatar

Rang:
Olympia

Lagt p d. 20.07.2017 19:15
Don Sim skrev:
Har De Vrij forl?nget sin kontrakt? Eller er vi ogs? n?dt til at skibbe ham i dette vindue for at f? en ?konomisk gevinst ud af det..

Niks, ingen forlaengelse endnu, men tror mere paa en aftale med ham end Keita, da han indgaar i Lazios traeningskampe til forveksling med baade Biglia for nogle uger siden samt Keita i oejeblikket.

Non Mollare Mai
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 25.07.2017 09:18
Apo skrev:
Don Sim skrev:

Niks, ingen forlaengelse endnu, men tror mere paa en aftale med ham end Keita, da han indgaar i Lazios traeningskampe til forveksling med baade Biglia for nogle uger siden samt Keita i oejeblikket.

Hvad jeg s?en har kunne l?se mig frem til (og vist ogs? skrevet tidligere) skulle han v?re p? nippet til at forl?nge. Men med henblik p? at dette vil blive hans sidste s?son i klubben, da frik?bsklausul ender omkring 20-25 m euro.
Send privat besked
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 02.08.2017 11:54
Football Italia skriver idag at de vrij vil forange en frik?bsklasul mellem 10-15 m euro hvis han skal forl?nge..

Vi kan st? i en situation hvor b?de Keita og De Vrij forlader os gratis n?ste ?r
Send privat besked
Apo
Admin

Brugers avatar

Rang:
Olympia

Lagt p d. 03.08.2017 07:46
aagaard skrev:
Football Italia skriver idag at de vrij vil forange en frik?bsklasul mellem 10-15 m euro hvis han skal forl?nge..

Vi kan st? i en situation hvor b?de Keita og De Vrij forlader os gratis n?ste ?r

Ja, men mon ikke de regner efter en kalkyle der hedder at, hvis vi opnaar Champions League naeste saeson, saa er det ligegyldigt? For saa henter vi pengene ind der? Og saa vil de evt. blive i klubben?

Non Mollare Mai
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 03.08.2017 16:36
Apo skrev:
aagaard skrev:

Ja, men mon ikke de regner efter en kalkyle der hedder at, hvis vi opnaar Champions League naeste saeson, saa er det ligegyldigt? For saa henter vi pengene ind der? Og saa vil de evt. blive i klubben?

🙏 man kan da h?be
Send privat besked
[Top] - [Bund]
Spring til debat: