Aktuelle kampe
Seneste kamp
Supercoppa italiana
Juventus-Lazio 2-3

Naeste modstander
Serie A
Soen. 20. august 2017
Lazio-SPAL
Kl. 20:45
Stadio Olimpico

spacer
Soccerway
spacer
Facebook

VIVA UBUNTU
spacer
Se indlg
sslazio.dk - danske biancocelesti | Società Sportiva Lazio | Spillere/Rygter
Side 11 af 13 << < 8 9 10 11 12 13 >
Forfatter RE: Rygter 2017
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Antal indlg: 1057
Bopl: Odense NØ
Lagt p d. 30.07.2017 12:33
Apo skrev:
aagaard skrev:
Apo skrev:
Nu naar Keita ikke er med mod Leverkusen, saa melder jeg mig med i koret: vi skal have en ny angriber, og det skal gaa tjept!

Er han slet ikk med I truppen eller hvordan?

Se mit opslag i Pre-season 17/18 traaden

Haha ja s? det
Send privat besked
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 01.08.2017 20:09
Yacine Brahimi rygterne varmer op, og han skulle sommerens store scoop. Men alt afh?nger vel af om Keita bliver solgt eller forl?nger.

Lazio st?r klar med en 4 ?rig aftale med option p? 1 ?r mere til 2.2 m euro + bonusser, hvilket skulle v?re blevet accepteret.

Porto kr?ver 25 m euro og Lotito har budt 12 + bonusser. Prisen kunne havne omkring 19 m euro.
Send privat besked
Byri
Laziali

Rang:
Curva Maestrelli

Antal indlg: 1721
Bopl: ?rhus
Lagt p d. 02.08.2017 09:51
Inter ville s?lge Candreva til Chelsea, hvor de s? ville g? efter Keita. Synes det virker interessant med den her Keita sag, og om han kommer til Juve eller Inter eller s?gar til en anden klub udenfor Serie A. Jeg tror vidst vi alle kan v?re enig om at Keita nok ikke bliver i klubben og forl?nger med os? Jeg h?ber bare snart vi finder en l?sning p? det her.
trippel_h26@hotmail.com Send privat besked
Apo
Admin

Brugers avatar

Rang:
Olympia

Antal indlg: 4946
Bopl: København N
Lagt p d. 03.08.2017 07:47
Tror foerst der kommer en afklaring efter Supercoppaen angaaende Keita!

Non Mollare Mai
alek.156@hotmail.com Send privat besked
Blood
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Coppa delle Coppe

Antal indlg: 7953
Bopl: Odense
Lagt p d. 07.08.2017 12:28
http://www.football-italia.net/107317/lazio-eye-russia-goalkeeper

Virker vel som en fin keeper, jeg ved dog ikke s? meget om ham. Jeg vil naturligvis foretr?kke en Perin eller anden direkte ind i startopstillingen, men det er vel fair at hente blot rotation to Strakosha, som ogs? skal have en fair chance for at sl? til. Det er ogs? et indk?b inden salg og pga. gr?ske r?dder, s? er han nok ogs? EU-spiller. Jeg er ikke imod, men jeg kunne satme godt ?nske noget bedre alligevel. S? l?nge vi ikke s?lger nogen, s? virker dette stadig som en fornuftig l?sning, selvom jeg godt snart s? lidt salgsaktivitet, s? vi kunne k?be endnu bedre...

http://www.football-italia.net/107331/madrid-%E2%82%AC85m-kovacic-dybala
Det her er virkeligt sp?ndende set i forhold til Keita. Mister Juve Dybala for et bjerg af guld, s? bliver det hurtigt nemmere at retf?rdigg?re at smide 30 mio. for Keita, og s? f?r vi forh?bentligt lidt momentum p? markedet. Evt. kan vi f? Sturaro med i handlen, hvis Juve f?r Kovacic i Dybala-handlen.

*Lodygin*, Strakosha, (Marchetti), Vargic, Guerrieri
De Vrij, Wallace, Hoedt, Bastos, (Mauricio), Luis Felipe
Patric, Basta, Murasic
Radu, Lukaku, Lulic, Crecco
SMS, Parolo, *Sturaro*, Lucas, Luis Alberto, Murgia, De Gennaro, (Morrison), Mohamed, Minala
Immobile, FA, Caicedo, (Djordjevic), (Kishna), Palombi, Rossi, Oikonomides, Lombardi, Perea, Tounkara

Fed = UEFA truppen.
(Parentes) = P? vej ud.

S? efter alt det der, s? kan i selv v?lge en angriber/offensiv spiller til UEFA truppen p? 10-20 mio. euro... Det kunne satme v?re meget v?rre... Og s? er der alle dem, som nok bliver solgt/lejet ud p? transfermarkedets sidste dag (dem i parentes), som kan give os de penge, at vi skal bruge til at k?be ind til vinter.

Derfor synes jeg, at de to linkede rygter lyder virkeligt interessante.
blood_lazio@hotmail.com https://www.facebook.com/bloodlazio Send privat besked
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 08.08.2017 12:02
NU STOPPER DET

Milan kan ikke f? fat i Diego Costa eller Aubamyang og g?r efter Immobile. Mellem 30-50 m euro skulle de v?re klar til at betale..
Send privat besked
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 08.08.2017 13:42
http://altom-italienskfodbold.dk/tonelli-pavoletti-ikke-nice/

Men De Vrij og Keita kontrakt situation og m?ske p? vej ud allerede nu, ville det s? ikk v?re 2 dr?mme erstatninger
Send privat besked
Blood
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Coppa delle Coppe

Lagt p d. 08.08.2017 19:08
aagaard skrev:
NU STOPPER DET

Milan kan ikke f? fat i Diego Costa eller Aubamyang og g?r efter Immobile. Mellem 30-50 m euro skulle de v?re klar til at betale..

Hvis vi f?r Bacca (tvivler dog p?, at han gider), og de s? sender 20 mio. euro oveni, s? er det vel n?sten interessant... Men jeg vil sgu hellere beholde Immobile lige meget hvad. Immobile har selv sagt, at der over sommeren skulle have v?ret bud, men at han har sagt nej til alt. Jeg kan heller ikke se, at han skulle f? andet end en Dortmund oplevelse i Milan... Jeg tror som s?dan ikke, at Milan har nok at byde, eller at Immobile har lyst.
OPR
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Stadio Flaminio

Antal indlg: 1343
Bopl: Skejby, Aarhus N
Lagt p d. 09.08.2017 10:02
http://www.lalaziosiamonoi.it/news/live-calciomercato-lazio-idee-brahimi-e-caio-de-vrij-ultimo-tentativo-di-rinnovo-dopo-la-supercoppa-85595

Farvel til De Vrij og Keita? Det vil v?re en skam at miste De Vrij, men med hans ?nske om en alt for lav frik?bsklausul, tvivler jeg p? hvor h?jt han v?rds?tter Lazio. 20-25 mio. euro som frik?bsklausul er for lavt. Jeg vil mene at 45-50 havde v?ret et mere passende bel?b.

Keita er en primadonna, og det ?nker jeg ikke at se i klubben. Lazios st?rste styrke er sammenholdet i gruppen, og det skal vi ikke g? p? kompromis med, bare for at holde p? et stortalent, der ikke engang ?nsker at blive. Det er vildt frustrerende at han kun vil til Juve! Det betyder at vi ikke f?r en budkrig, p? trods af intetessen fra Milan, Inter, West Ham og m?ske endda Monaco. Vi kunne have hentet 35 mio euro, men ender nok med max 25.

Rodrigo Caio og Brahimi som erstatning for det to ovenn?vnte spillere. tjaa... Brahimi, ja tak! Rodgrigo Caio? Det ved jeg snart ikke. Fantstisk med bolden, men han spiller p? et Sao Paulo hold, der p? det seneste har lukket en del m?l ind. 15 m?l har de lukket ind i de seneste 8 kampe som Rodrigo Caio har spillet i(Han fik 90 minutter i alle kampene). Nogle af jer husker m?ske at vi var meget interesseret i ham, sidste sommer. Dengang var jeg klar til at springe p? en trehjulet cykel, cykle til Rom og vride armen om p? Lotito til han betale hvad, der skulle betales. nu er jeg ikke s? sikker. Potentialet er der stadig, og teknikken er stadig eminent. Men satser han for meget til at ligge i midten af 3-mandsforsvaret? Det har jeg sv?rt ved at vurdere. Kunne vi bare beholde De Vrij, og stadig hente Rodrigo Caio, s? ville jeg v?re helt tryg ved at forsvaret ser s?dan ud: De Vrij-R. Caio-Wallace. Det vil v?re i top 3 over st?rkeste forsvarer i Serie A.
Rodrigo Caio har kontrakt helt frem til 2021, og den blev forl?nget tilbage i marts, s? jeg tror ikke at han bliver solgt.

Lad os satse p? Brahimi. En rigtig dygtig spiller, der har en teknik, der er langt udover det s?dvanlige.
Send privat besked
Blood
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Coppa delle Coppe

Lagt p d. 09.08.2017 10:28
I forhold til Caio, s? kommer han til klubben p? et tidspunkt. Det er s?dan, at vi arbejder. Vi finder spillere, som vi gerne vil have i klubben, og s? venter vi til, at det passer dem, os og deres nuv?rende klub at lave en god handel. Den eneste grund til, at Caio ikke allerede er k?bt, er, at han var for dyr sidste sommer. Om det stadig er tilf?ldet ved jeg ikke, men s?lger vi De Vrij for en god bunke penge, s? kommer Caio til. Det er for mig 90%+ sikkert.

I forhold til begge og Biglia, s? burde denne problemstilling v?re ordnet for et ?r siden. 2 ?r tilbage p? kontrakten og noget v?rd, s? skal der forl?nges eller s?lges. Vi skal dog ogs? forholde os til, at havde vi givet Biglia, Keita og De Vrij ny kontrakter, s? havde det nok kostet os 4-5 mio. euro i sig selv for sidste s?son. Og kontraktst?rrelsen havde nok presset andre til at kr?ve mere i l?n.

Jeg kunne sagtens forestille mig, at De Vrijs lave frik?bsklausul handler om, at Lotito ikke kan eller vil betale en h?j nok l?n, og derfor vil De Vrij have en vej ud.

Til Keitas pris... S? kunne vi nok havde f?et mere, hvis han havde forl?nget for 1-2 s?soner siden, men s? havde vi ogs? betalt ham en del mere i l?n... Jeg tror som s?dan ikke, at vi alt i alt taber mange penge p?, at han ved, hvor han gerne vil hen. Forhandlingerne er bare lidt b?vlede. Det eneste vi kan h?be p?, er en masse skader til Juve angribere i den n?rmeste fremtid... (Sjovt nok spiller vi en seri?s kamp imod dem om under en uge.... )

Jeg har det som s?dan fint med, hvis vi kan ende med at f?r 50-60 mio. euro for Keita og De Vrij. Hele vores centerforsvar er blevet et ?r bedre, mens vi som s?dan har 3 spillere til de 2 pladser Keita er relevant p?, samt interessante talenter og alternative l?sninger.

Det hele er sgu ikke s? galt, som man kunne frygte...
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 10.08.2017 04:56
Kunne man eventuelt ikke bytte Keita til Gabriel Barbosa?, hvis alts? Keita er klar p? inter..

Juve er vist villige til at vente til han er gratis n?ste ?r.. medmindre barca kommer med 100m for Dybala
Send privat besked
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 10.08.2017 13:19
Juve planl?gger dobbelt swoop for Keita og De Vrij. Det bliver dog ikke i denne sommer men n?ste, hvor begge spillere kan skifte gratis!
Send privat besked
OPR
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 11.08.2017 07:52
Blood skrev:
Jeg kunne sagtens forestille mig, at De Vrijs lave frik?bsklausul handler om, at Lotito ikke kan eller vil betale en h?j nok l?n, og derfor vil De Vrij have en vej ud.

God pointe! Selvf?lgelig en skam at det skal v?re s?dan, n?r vi har en forsvarspiller, der er iblandt de bedste i verden(siger ikke top 5, men m?ske i top 20).

Keita:
http://www.teamtalk.com/news/man-utd-attacking-target-makes-claim-about-his-lazio-future
Ogs? bragt i Italienske medier.
Fra artiklen:
?I?ll definitely play against Juventus,? he said alluding to the SuperCup final, ?and in the end I?ll stay at Lazio?.

Lad os nu se, men det ligner mere og mere en fri transfer til Juve n?ste sommer.

Tottenham, Monaco og m?ske Dortmund sp?ger i kulissen for Keita. Tottenham er interesserede, mens Monaco og Dortmund overvejer Keita som erstatning for henholdsvis Mbapp? og Demb?l?, der begge kan v?re p? vej til spansk fodbold... S? i sidste ende kan det blive en anden klub end Juve, hvis alts? Keita kan overtales. Tottenham er mit bedste bud, hvis ikke han st?r fast, og ender i Juve i juni 2018.
Send privat besked
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 13.08.2017 06:00
Keita skulle if?lge football italia v?ret blevet udeladt fra super cup truppen, Inzaghi tiligere udtalt at hvis han f?lte Keita var fuldt focuseret ville han spille. Men det mener tr?ner s? ikke at han er.

Dette kan kun betyde farvel eller tribunen for s?sonen. Keita skulle ogs? have indgivet transferanmodning..

Nu er jeg jo ikke selv en del af den daglige gang i klubben (desv?rre), men jeg mener det er en k?mpe fejl og der er ingen vej tilbage. H?ber virkelig det er Inzaghis beslutning og ikke Lotito der har sagt forl?ng eller bliv hjemme...
Send privat besked
Nesta13
Laziali

Rang:
Laziale

Antal indlg: 206
Bopl: Ivar Huitfeldts gade 75, kld
Lagt p d. 13.08.2017 11:15
aagaard skrev:
Keita skulle if?lge football italia v?ret blevet udeladt fra super cup truppen, Inzaghi tiligere udtalt at hvis han f?lte Keita var fuldt focuseret ville han spille. Men det mener tr?ner s? ikke at han er.

Dette kan kun betyde farvel eller tribunen for s?sonen. Keita skulle ogs? have indgivet transferanmodning..

Nu er jeg jo ikke selv en del af den daglige gang i klubben (desv?rre), men jeg mener det er en k?mpe fejl og der er ingen vej tilbage. H?ber virkelig det er Inzaghis beslutning og ikke Lotito der har sagt forl?ng eller bliv hjemme...

Der er noget der godt kunne tyde p?, at Keita bliver solgt til Juve lige efter Supercuppen.
Send privat besked
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 13.08.2017 11:28
Ogs? West Ham, Tottenham og Monaco er opm?rksomme.

Vi kan h?be p? Keita VIL v?k nu, og juve ikke byder 30, s? vi kan f? ham solgt til en anden liga. Monaco er hele tiden v?ret min favorit hvis Mbabbe bliver solgt
Send privat besked
Apo
Admin

Brugers avatar

Rang:
Olympia

Antal indlg: 4946
Bopl: København N
Lagt p d. 13.08.2017 17:05
Haaber virkelig at han ryger til enten Juve eller ud af Italien. Alle andre klubber er mere eller mindre direkte konkurrenter til de pladserne i Europa. Gad vide hvem vi ender med at hente ind? For der er vel ingen tvivl om at han skifter efter denne episode?

Non Mollare Mai
alek.156@hotmail.com Send privat besked
aagaard
Skribent

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 13.08.2017 17:38
l?ste noget om Mattia Desto skulle v?re i kiggerten. Men hvis west ham er interesseret kan de smide Diafra Sakho afsted med 20 m euro og s? bliver jeg glad.
Send privat besked
Blood
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Coppa delle Coppe

Lagt p d. 13.08.2017 19:50
http://www.football-italia.net/108126/tare-keita-perplexed

Lyder fornuftigt egentligt. Hvis man ikke mentalt er klar til Juve, s? spiller man ikke imod Juve.
OPR
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Stadio Flaminio

Lagt p d. 13.08.2017 21:32
Det ville ikke komme bag p? mig hvis Tottenham er klar med et bud p? ca 30 mio. euro for Keita. De engelske klubber betaler vel bare prisen.. Jeg vil dog mene at vi skal satse p? 22 mio. euro og Vincent Janssen i bytte.

Nogle der f?lger Newcastle? Jeg har l?st lidt om, og set nogle klip med Ayoze P?rez. Han virker som en interessant spiller, der er god med bolden, og som samtidig laver nogle l?b som skaber huller til ham og holdkammerater.. T?nker at en spiller som Anderson kan s?tte P?rez op til en del m?l baseret p? hvad jeg har set. Ved dog ikke om de vil slippe ham nu hvor Dwight Gayle er skadet.

Alternativer er Bakambu(sikkert alt for dyr) Luan(Ikke EU-pas) og Mattia Destro.

Luan er p? vej fra Gremio til Spartak Moskva, og det vil nok v?re en udfordring at hente ham hvis han kan spille CL i Moskva. Han har ikke EU-pas, s? aktuelt bliver han nok ikke, desv?rre. Han var ellers en garanteret offensiv stjerne i Lazio, og kunne nok k?bes for de 22 mio. euro som vi potentielt kunne f? for Keita. Kontraktudl?b i Gremio om et ?r. Lidt bittert at han ikke har EU-pas!
Luan og Vincent Janssen havde v?ret perfekt for Keita.

Vi har v?ret sat i forbindelse med Brahimi, men han bliver i Porto. Det har han udtalt.

Tror I at vi henter en erstatning for Keita?
Send privat besked
[Top] - [Bund]
Side 11 af 13 << < 8 9 10 11 12 13 >
Spring til debat: