Aktuelle kampe
Seneste kamp
Supercoppa italiana
Juventus-Lazio 2-3

Naeste modstander
Serie A
Soen. 20. august 2017
Lazio-SPAL
Kl. 20:45
Stadio Olimpico

spacer
Soccerway
spacer
Facebook

VIVA UBUNTU
spacer
Se indlg
sslazio.dk - danske biancocelesti | Società Sportiva Lazio | Spillere/Rygter
Forfatter Felipe Caicedo
Blood
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Coppa delle Coppe

Antal indlg: 7953
Bopl: Odense
Lagt p d. 29.07.2017 12:03
http://www.football-italia.net/106850/caicedo-has-lazio-medical

Jeg forestiller mig, at vi bare afventer et salg af Mauricio eller Djordjevic (hvem d?kker egentligt alle vores non-EU pladser?), s? bliver transferet gennemf?rt...

3 cm kortere end Djordjevic, men angiveligt lidt bredere... Transfermarkt har man til at sekund?rt kunne spille wing... Han har lavet mange m?l for Ecuador, men ikke s? meget p? klubplan. Jeg ved det fanme ikke. Det er en billig erstatning for Djordjevic p? b?nken, og som et nyt ansigt, da kan han altid imponere, men...

Hvis nu Keita bliver... Eller vi henter en erstatning af samme type spiller, s? kan vi ikke bare spille med FA og Keita/ny p? toppen alene i en 3-5-2, og det g?r bare ikke med Keita, som central topangriber (1 eller 3 p? toppen). SMS kan naturligvis blive sat til at lege noget-Jan-Koller-agtigt, men det er heller ikke optimalt. Specielt n?r vores midtbane lidt er et sp?rgsm?lstegn uden Biglia og Cataldi.

Derfor, s? skal vi have et reelt alternativ til Immobile, som ikke kommer til at spille op til 60x90 minutter denne s?son. Det er komplet latterligt at forvente. Som s?dan burde vi have 3 spillere, som kunne d?kke denne rolle. Jeg kan ikke se for mig, at Rossi, Tounkara eller Perea skal kunne have niveauet. Fair nok at give Rossi chancen, som nummer 3, men det er et gamble, som vi kun skal tage, hvis Inzaghi siger god for det. Palombi, Oikonomidis osv. forventer jeg ikke er reelle topangribere, men rettere wings-/st?tte-angribere. Jeg kan tage fejl, men min pointe er: Vi kan ikke h?ntere et flop p? vice-Immobile-pladsen, hvis Djordjevic smutter.

Caicedo er et gamble. Hans internationale erfaring (noget som Djordjevic ogs? har) er en gevinst, men det virker som en dyr gevinst. Hvis De Vrij smutter (pga. kontrakt ikke kan fixes), s? er Caio vist stadig den forventede erstatning (hvis vi faktisk henter en direkte erstatning - Lucas kan sagtens spille centerforsvar), og s? skal vi have en non-EU mulighed til at hente ham...

Derfor ser det s?dan ud for mig:
1. En direkte Keita erstatning (wing/angriber) er irrelevant.
2. Caicedo er ikke nok.
3.1. Enten bliver Djordjevic
3.2. Ellers s? skal Inzaghi have en specifik plan med en af de unge
3.3. Ellers s? skal vi hente endnu en angriber
3.4. Ellers skal SMS muligvis regnes med til angrebet, hvilket betyder, at vi blive tynde p? midtbanen (hvis Keita smutter, s? skal Sturaro v?re en del af handlen)

Et angreb af Keita/ny (samme type), FA, Immobile, Caicedo, talenter og kreative l?sninger ligner en fin bredde, men hvad hvis Immobile bliver skadet? Eller bliver brugt op (som slutningen af sidste s?son)? Hvem skal s? v?re vores "rigtige" angriber.

Jeg ved virkeligt ikke, hvad jeg skal synes om dette transfer. Jeg h?ber virkeligt, at Inzaghi har en seri?s plan for, hvordan dette skal fungere i Europa, for jeg synes virkeligt, at der er et hul. Det er et meget smalt hul, som Djordjevic kan d?kke, men det er stadig et hul i vores bredde, som jeg ikke synes om.

Fint transfer for 3 mio. euro + det l?se. Jeg har bare sv?rt med disse gambles, n?r det her er en case, hvor vi virkeligt kunne reelt forst?rke os. Indtil Caicedo har vist noget i tr?jen, s? er det ikke en forst?rkning over Djordjevic.

Konklusion:
Jeg ved godt, at jeg har brokket mig meget. Det skal dog ikke forst?s som, at jeg synes, at dette er et lorte transfer osv. osv. Det er ikke en spiller, som er under vores niveau. Det er blot et gamble, og ikke alle gambles er d?rlige. At hente en Iraner i Rusland, som aldrig har spillet i Europa (for ca. samme pris som Zarate - hint hint til problemstillingen), er sgu et gamble. Jeg synes dog, at vi kunne med fordel have skaffet en l?sning, som vi kunne forvente lige nu vil levere fra dag 1. Jeg synes ogs?, at det er en fejl, at vi henter en spiller som Caicedo (skal nok sidde p? b?nken) efter at pre-season er startet. Han skulle havde v?ret med til Auronzo, s? Inzaghi kunne vide, om det var nok med ham, som erstatning for Immobile.

Det her er et 3/5 transfer. Det er fint. Det betyder ikke, at vores marked er d?rligere eller bedre, det er blot neutralt. S?dan er det vel ogs? med Lucas og De Gennaro (i forhold til at erstatte Biglia og Cataldi - set i lyset af at Cataldi var blevet ret s? meget b?nkevarmer)... Og for den sags skyld med Murasic... Det er altsammen fucking 3/5 niveau. Vi kan naturligvis ikke forvente, at vores marked skal v?re bedre end at tilgang og afgang g?r op, n?r der er overskud p? bundlinjen, samt at der er udsigt til flere indk?b, men det er sgu noget underligt noget. Sikkert nok de rigtige transfers, men jeg bliver sgu ikke v?d i buksen over noget af det her... Men s?dan er det jo hver sommer. Lotito og Tare k?ber alle de rigtige vare p? tilbud i Lidl, men de har bare ikke lige det m?rke, at man kunne ?nske...

Jeg h?ber fanme, at han sl?r til.
blood_lazio@hotmail.com https://www.facebook.com/bloodlazio Send privat besked
Forfatter RE: Felipe Caicedo
Apo
Admin

Brugers avatar

Rang:
Olympia

Antal indlg: 4946
Bopl: København N
Lagt p d. 30.07.2017 06:14
Jeg ser det som en 100 % erstaning for Djordjevic og ikke mere. Giver dig ret i at Immobile faar svaert ved at holde til alle kampe, men nu spillede han faktisk n?rmest i alle kampe sidste saeson, og blev ikke soenderligt daarligt hen mod slutningen af s?sonen. Selvfoelgelig er Europa en yderligere udfordring, som ikke skal tages for let paa.

Jeg forventer derfor ogs? at Felipe Anderson f?r en stoerre rolle i angrebet og at vi beholder Palombi, som var en af de bedste unge angribere i Serie B sidste saeson.

Jeg har ikke de store forventninger til Caicedo for at vaere helt aerlig.

Derudover saa er han taet paa at faa spansk pas, hvilket vil betyde at han ikke optager en ikke-EU plads.

Non Mollare Mai
alek.156@hotmail.com Send privat besked
Blood
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Coppa delle Coppe

Antal indlg: 7953
Bopl: Odense
Lagt p d. 30.07.2017 12:36
Apo skrev:
Jeg ser det som en 100 % erstaning for Djordjevic og ikke mere. Giver dig ret i at Immobile faar svaert ved at holde til alle kampe, men nu spillede han faktisk n?rmest i alle kampe sidste saeson, og blev ikke soenderligt daarligt hen mod slutningen af s?sonen. Selvfoelgelig er Europa en yderligere udfordring, som ikke skal tages for let paa.

Jeg forventer derfor ogs? at Felipe Anderson f?r en stoerre rolle i angrebet og at vi beholder Palombi, som var en af de bedste unge angribere i Serie B sidste saeson.

Jeg har ikke de store forventninger til Caicedo for at vaere helt aerlig.

Derudover saa er han taet paa at faa spansk pas, hvilket vil betyde at han ikke optager en ikke-EU plads.

Jeg tror, at i forhold til denne situation, at du skal t?nke over, om du mener FA-Keita er et godt angreb, alene? Det er supergode offensive spillere, men der mangler lidt en rigtig angriber. Det er derfor, at jeg har sv?rt ved at se, at FA og Palombi skal l?se problemet, da hvis Immobile ikke er klar, s? skal vi bruge Caicedo, hvis vi skal have en "rigtig" angriber, som kan tage de fysiske kampe med centerforsvaret. Ja, Keita kan ogs? tage nogle af de kampe, men han bliver alt for nemt sur over sm? ting og overreagerer. Det er en mental kamp, s? meget som en fysisk, og han har ikke mentaliteten til at blive puffet rundt med og give igen p? et lige og fair plan over 90 minutter. Og FA har slet ikke fysikken... Immobile er for den sags skyld heller ikke verdens st?rste angriber... Vi skal have noget taktisk dybde, hvis vi ikke skal blive for nemme for et forsvar at stille op overfor. Det kr?ver, at Caicedo er en reel rotationsmulighed.

I forhold til Immobile s? synes jeg, at han virkede tr?t og brugt i slutningen af s?sonen, men vigtigere er, at sidste s?son s? spillede han 3517 minutter over 41 kampe (ca. 90% af samtlige spillede minutter)... Det kan virke som meget, men hvis vi ikke har en reel rotationsmulighed (og vi forventer bare en smule succes), s? forvent 4000+ minutter over 50+ kampe... Det er fanme meget, og det bringer risikoen for skader voldsomt op. P? en m?de s? skal vist v?re meget glade for, at det ikke gik galt sidste s?son... Det kan han ikke blive ved med at g?re hvert eneste ?r...

Dog med alt det sagt, s? lyder det meget positivt, hvis han kan g?res til EU'er... S? bliver det hele lidt nemmere... Det er m?ske ogs? derfor, at denne handel virker til at bev?ge sig lidt langsomt?
blood_lazio@hotmail.com https://www.facebook.com/bloodlazio Send privat besked
OPR
Skribent

Brugers avatar

Rang:
Stadio Flaminio

Antal indlg: 1343
Bopl: Skejby, Aarhus N
Lagt p d. 02.08.2017 08:40
S? blev det officielt at vi har hentet Felipe Caicedo.

Caicedo er en spiller, der kan blive alt mellem en ny Makinwa til en angriber, der rent faktisk pr?sterer. Efter hans 2 m?l i sidste s?son, er jeg lidt skeptisk, men jeg er som s?dan ikke skuffet over at have ham i klubben.

Skulle jeg v?lge imellem Caicedo og Djordjevic, s? vil jeg v?lge Caicedo. S? p? den m?de er det vel en lille forst?rkning.
Send privat besked
[Top] - [Bund]
Spring til debat: