Hej kære Lazio-venner,
Det er jo mildest talt en fuldstændig surrealistisk situaiton vi står i. I hele verden og i Rom. Alle sammen. Jeg gider ikke bruge en masse ord på at ridse proportionerne af surrealismen op da vi alle kender dem; denne ene sæson ud af meget få vi spiller med om Scudettoen i 120 års historie kommer der en verdensomspændende pandemi og afbryder scenariet. Det gør ondt og en tåre klemmer sig ærlig talt på når jeg scroller ned af Insta og ser diverse mål og highlights fra sæsonen. Men menneskeliv er vigtigere end fodbold.
Ingen kampe i sigte endnu, til gengæld er her halvanden times dansksproget Lazio-podcast som man kan fornøje sig med nu når der ikke er kampe:
https://www.mediano.nu/oversigt/2020/3/14/mediano-serie-a-corona-kaos-og-stort-lazio-tema
Super fedt at de danske podcasts i stigende grad vender blikket mod Italien og ikke alt skal handle om England. Tak for det Mediano og Karsten Krogh (som er Laziofan)!
Brug denne tråd til at dele flere underholdende Lazio tips som man kan fornøje sig med indendøre.
Så endte jeg sgu desværre med at blive en del af statistikken. Heldigvis uden symptomer, så satser på ikke at være svækket til Derby :-D
Anyway, overvej lige en symbolsk dato at jeg er immun fra <3 Magisk!