AZ ALkmaar i 1/8-finalen.
Over-middel modstander, men ikke rated meget højere end Cluj. Et hold som på dagen sagtens kan slå os ud, men som udgangspunkt burde vi være store favoritter.
Nummer 3 i Holland 5p efter Feyenoord.
Truppen har værdi på niveau med Empoli. Og vi bør alle have bemærket Empoli efter nytår...
Kerkez på venstre back, 19 år, har vi før været sat i forbindelse med.
Per værdi er dette deres stjerne:
Jeg kan helt ærligt ikke genkende nogen udover Kerkez, som jeg kun kender pga. vi har været sat i forbindelse.
Der er også et dansk islæt, men jeg kender ham ikke...
Om noget kan vi ende med at købe 3 af deres spillere til sommer, hvis de spillere er interessante imod os. Men det er næste umuligt at vurdere en hollandsk subtopklub, da deres spillere typisk er på vej imod noget større.
Det kunne være bedre, det kunne være værre.
Hvis de satser 100% på ConL, så er vi presset, men realistisk set så er de 2p fra CL kval., så EL kval. gennem ConL virker som en idiotisk prioritering.
Før de tabte 2-1 ude til Feyenoord i lørdags, så var 6. november deres sidste nederlag. Hvis de virkeligt vil det her, så får vi alvorligt problemer.
Haha ond titel. Altså jeg har det lidt sådan at når vi er med i en turnering så er vi med for at vinde den. Så selvom jeg er med på at det kan potentielt ødelægge vores chancer for en top 4 placering kunne det være fedt med en pokal.
Ift. AZ så er det lidt en irriterende modstander. For når vi endelig er med i denne turnering vil jeg da hellere spille mod et virkelig dårligt hold end at få de her semigode hold, som sagtens kan slå os over to kampe.
Omvendt kom vi forbi Cluj uden at løfte en finger over to kampe, så hvis vi kan gøre det samme til denne kamp, så er det fint med mig.