Patric må have karantæne, Romagnoli er skadet...
Gila og Casale i centerforsvaret.
Maximiano er cupkeeper og vokser med rollen.
MA skal have spilletid.
De 4 i den centrale defensive akse føler jeg mig ret sikker på starter. Så er der 3 af de sædvanlige 4 i angrebet.
Basic og Pellegrini ligner ikke spillere, som regnes som potentielle startere lige foreløbigt. De skal finde form og vise noget til træning, hvis de skal være mere end Cancellieri og LR.
Så er der, hvilke 2 af SMS, LA og Vecino, som starter. Vecino er nok mest sikker, da jeg forventer SMS og LA som prioritet i Serie A.
Et gæt kunne være:
Maximiano
Hysaj - Casale - Gila - Marusic
Vecino - MA - LA
Pedro - Immobile - Zaccagni
Det hele afhænger dog af weekendens kamp i Salerno. Bliver SMS taget ud tidligt imod Salernitana, så kunne han spille i Rumænien fra start. Vi kunne også stille med LA-Vecino-SMS, da jeg har et indtryk af, at MA og LA begge er fysisk lidt for små for Sarri til at spille sammen, og det er en af grundene til, at MA ikke får så meget spilletid. Spiller Marusic 90 minutter, og Lazzari mindre, så er det nok Lazzari og Hysaj i Cluj. Og hvem af de 4 i angrebet, som er mest træt eller skadet er umuligt at sige på forhånd.
Læste et eller andet med at Felipe Anderson har deltaget i alle kampe siden sin tilbagekomst. Det kan vel ikke passe?