Forventede startopstillinger:
Milan 4-3-3: Donnarumma; Abate, Bonucci, Romagnoli, Rodriguez; Kessié, Biglia, Bonaventura; Suso, Kalinic, Calhanoglu.
Lazio 3-5-2: Strakosha; Caceres, Luiz Felipe, Radu; Basta, Parolo, Lucas Leiva, Milinkovic-Savic, Lukaku; Felipe Anderson, Immobile.
Fra Alt om italiensk fodbold...
Ingen Murgia er lidt overraskende... Specielt i forhold til hvor træt Parolo så ud i slutningen af sidste kamp...
Stor respekt til Luiz Felipe! Når jeg har kunnet kritisere ham helt vildt efter udekampen mod Vitesse, så skal han, som minimum, have tilsvarende ros for gårsdagens kamp.
Flot kamp. Stærk i duellerne, gode markeringer og god omgang med bolden. Han er efterhånden en spiller, jeg er mere tryg ved end Wallace.
En skam at vi ikke fik scoret. Flere fine chancer, men ikke desto mindre tror jeg stadig på en finaleplads. Vil sige 50-50. Kan vi få et fyldt Olimpico, så kan det godt ende med en magisk aften....Gerne ligeså nervepirrende som mod Juve i 2013, sålænge det går vores vej. ;)
Caceres er vel allerede foran Bastos i forhold til den højre plads i forsvaret.
0-0 og baseret på chancer burde vi have vundet, og alligevel er jeg ikke helt vildt utilfreds. Flotte præstationer af flere spillere.
Hvad er der efterhånden tilbage at sige om Strakosha?
Strakosha, Caceres, Luiz Felipe er vel hentet for sammenlagt maks 2 mio euro? Pris og udbytte hænger ikke altid sammen. Og det begynder Tare efterhånden, at vise. Alfaro, Morrison, Pereirinha m.fl. er selvfølgelig ikke sjovt at skulle have været igennem...men der er længere og længere imellem de håbløse transfers.