På torsdag er det igen tid til at indstille VPN til et eller andet random sted i Asien :D
For der er igen Coppa d. 19., kl. 19:00
Vi har kort sagt sejlet heromkring med kamptråde og tippeliga, så lad os da komme ordenligt igang med 2023, nu hvor spillerne også gider hente 3p i en kamp.
Jeg er meget i tvivl om, hvordan vi stiller op. Jeg forventer, at vi ser reserve og rotation, men som det går lige nu, så har vi brug for at komme ovenpå. Og i kender alle Lotito, som mener alle kampe skal spilles 100%.
Om Immobile er skadet eller ej, så får han en pause. Det kan der ikke være tvivl om. Cancellieri og LR skal i spil, ellers så går deres udvikling i stå. Spørgsmålet er dog, om det er fra start, eller om det bliver Zac-FA-Pedro på toppen, hvor vi håber på 2 udskiftninger efter 60 min.
Midtbanen forventer jeg mere rotation. Vi kører på med LA-Cataldi-SMS i ligaen, og så skal Basic-MA-Vecino spille Coppa.
I forsvaret får Marusic nok en pause, mens Lazzari tager over i højre. Det kan blive et problem, da Hysaj er meget bedre i højre end i venstre. Jeg håber virkeligt at Pellegrini kan komme på plads inden, dog er det urealistisk, at han kommer direkte i kamp, men så kan han trods alt komme ind i kampen, hvor Hysaj sejler. Marusic er også godt på vej imod en gult kort karantæne (som Lazzari havde), så han skal nok snart få en pause alligevel, så det er ikke verdens undergang, hvis Marusic spiller, men helst Hysaj fra start i hvert fald.
Centralt, så skal Patric spille. Alt andet er en katastrofe. Casale spiller ikke modent nok (for mange gult i første halvleg), men jeg kan godt se, at der er en plan i Serie A med ham og Romagnoli, så Patric skal spille i Coppa og Europa. Gila trænger som den i angrebet også til minutter, så jeg er frisk.
Det store spørgsmål er dog på kassen. Får Maximiano endeligt chancen. Flopper han totalt, så kan han få et lån inden måneden er slut, så det giver god mening, at vi tester ham.
Derfor forventer jeg (uden at have noget andet at have det i):
Zac-FA-Pedro (med 2 udskiftninger for LR og Cancel planlagt)
Basic-MA-Vecino (gerne helt uden udskiftninger, hvis muligt)
Hysaj-Patric-Gila-Lazzari (gerne Marusic ind i venstre og Hysaj i højre, så Lazzari ikke spiller 90, mens vi begrænser den skade, at Hysaj kan gøre i venstre - endnu bedre med Pellegrini komme ind, så Marusic kan slippe for at spille, mens Hysaj stadig får 90 - centralt skal vi også være klar på en planlagt udskiftning af Gila, hvis vi er pressede)
Maximiano (der er 3-4 udskiftninger planlagt, men der kommer nok minimum en udskiftning på midtbanen pga. gule kort, så det er virkeligt noget lort, hvis Maximiano ikke kan levere, og så ryger vi nok ud)
I denne situation vil jeg gerne påpege vores udfordring med, at vi kun har 4 angribere til 3 pladser, som kan starte. Vi har 4-6 på midtbanen, men de 2 yderste i angrebet (LR og Cancel) er bare ikke gode nok endnu til at starte, hvis vi vil noget. Dog kan vi smide en eller begge for løverne, hvis vi virkeligt vil. Det er bare ikke optimalt, at vi ikke har en "Caicedo" lige nu, som kan tage 90 minutter i denne kamp, uden at det kræver, at alle vores starter-wings skal være i kamp.
I forsvaret mangler vi også bare den venstre back. Jeg er næsten frisk på at give Fares chancen for at sælge sig selv til en ny klub, men det er måske at gå lidt langt, når vi endnu mere har brug for, at Hysaj sælger sig selv. Der er vist næste 4 mio. euro i løn til Hysaj og Fares, som vi sagtens kunne erstatte med Pellegrini og et random talent på lån.
Den bliver vist på bet365, dog lidt tvivl om skærm