Så er det i morgen Lazio har mulighed for at redde sin sæson. Flere spørgsmål hober sig op dagen inden:
- Immobile eller Caicedo fra start ved siden af Correa?
- Bliver Strakosha klar?
- Bliver Radu, Luiz Felipe og SMS deres skader kvit?
- Hvordan har det påvirket holdet at de tabte til Atalanta så sent som forrige weekend?
Det bliver spændende og hvor vil det dog være skønt med et trofæ.
Til alle københavnere så har jeg booket tv på Søernes Ølbar på Østerbro. Jeg ved at Blood kommer, håber at flere af jer har mulighed for at dukke op. Her er deres hjemmeside: https://soernesoelbar.dk
FORZA LAZIO!
Jeg synes faktisk, at der er rigtigt mange, som finder en form i går, at de har manglet længe.
Resten af sæsonen:
En anden dejlig til er, at vores sæson er slut. Vi er 9p fra nummer 9 (tidligere indgang i Coppa) og 7p efter nummer 4 (CL). Der er 2 runder tilbage af Serie A...
Mod Bologna kan vi tage den med ro, og imod Torino kan vi med et nederlag måske sørge for at riomma slutter nummer 7 og slet ikke spiller i Europa til næste sæson.
Jeg ved godt, at jeg før har sagt, at mangel på EL kan være en fordel, og det tror jeg bestemt også, at det vil være for riomma, men det ville stadig være super underholdene!
Jeg håber personligt, at vi kommer til at se Guerrieri, Jordao og Neto, mens Cataldi, Patric og Durmisi får 90 minutter uden pres til at vokse... Romulo skal nok også prøves centralt... Og så skal der nok nogle primavera folk i kamp... Badelj skal vel også få et par kampe... Wallace skal også ud og vise, at han faktisk ikke er komplet lort... Men Luis Felipe og Bastos heller ikke tager skade af nogle kampe... Og Immobile skal ud og finde sig selv igen... Det giver jo hurtigt en startopstilling, mens nogle af Strakosha, Acerbi, Radu, Marusic, Parolo, Lucas, SMS, Lulic, LA, Correa og Caicedo vel godt kan gå på sommerferie...
Opstilling:
Guerrieri (Proto)
LF (Patric) - Wallace - Bastos
Patric (Romulo) - Romulo (Jordao) - Cataldi - Badelj - Durmisi
Neto - Immobile
Bænk ellers: Primavera (hvis de har styr på deres oprykning osv.)