Torsdag spiller vi denne kamp 3 dage før derby...
Immobile og Luis Alberto har begge får under 90 minutter i de sidste 2 kampe, så det burde de fortsætte med at gøre også i denne kamp, så de kan spille både denne og derby. I Derbyet skal vi bruge en mere standhaftig midtbane, så derfor vil FA ikke være i startopstillingen der. Det betyder, at han nok spiller 90 minutter i denne kamp. Forsvaret er også svært at gætte. Radu og Parolo får vi dog brug for i derby og skal være 100%, så jeg forventer ikke, at de starter. Parolo kommer dog nok ind for Lucas. Der er mange som trænger til en pause... Det er også derfor, at jeg forventer Murgia står overfor 90 minutter.
Strakosha
Bastos- De Vrij - LF
Marusic - Murgia - Lucas (Parolo) - LA (SMS) - Lulic
FA - Immobile (Caicedo)
Parentes er forventede indskiftninger.
Genvalg i forsvaret og på wingbacks. Lulic fik kun en halvleg imod Udinese, så forhåbentligt er han klar på 90 minutter. Jeg udelukker ikke, at vi stiller med Patric på en wingback, da det er den mere defensive løsning, men jeg forventer det ikke. Murgia kommer ind for SMS, da ellers skal SMS spiller 360 minutter på 11 dage... Det største problem med udskiftningerne er, at vi ikke har plads til alternativer. Immobile kan altid spare på kræfterne, hvis det går godt (vi skal stadig lave 2-3 kasser før, at jeg tager den med ro), og så måske alligevel lunte rundt i 90 minutter.
Jeg kan simpelthen ikke forestille mig en anden opstilling. Derby er ikke vigtigere end denne kamp (i forhold til klubbens strategi om at spille CL næste år og vinde EL), men vi er foran med 1½ allerede... Så derfor er dette naturligvis den nedprioriterede kamp af de 2... Også fra anden side end tilskuerne...
(Der kan være ingen tvivl om, at vi stiller med Stra; LF-De Vrij-Radu; Marusic-Parolo-Lucas-SMS-Lulic; LA-Immobile til Derby - og at FA kommer ind i løbet af anden halvleg for enten LA eller SMS)
Der er ikke meget andet at gøre, end at håbe på det bedste... Både i forhold til form, skader og resultat. Jeg smider simpelthen ikke EL for Derby nu, men jeg smider aldrig derby for noget som helst.
Hvis vi spiller i en europæisk kvartfinale næste sæson, så forventer jeg sådan en opstilling (ikke random ønsker/våde drømme, men forventer):
*ny*
Caceres - *ny* - Radu
*ny* - Parolo - Lucas - SMS/Lulic - *ny*
LA/FA - Immobile/*ny*
(og så har vi reserver blandt Strakosha, Guerrieri, LF, Wallace, Bastos, Patric, Marusic, Murgia, *Cataldi*, SMS/Lulic, Lukaku, LA/FA, Neto, Caicedo, Immobile/*ny*)
4 nye spillere til startopstillingen... 5 hvis Immobile ikke er i form... Det bliver ikke nemt at være Tare og Lotito til sommer. Der skal bruges mange penge, og hentes de HELT RIGTIGE spillere.