Det bliver mega svært, specielt med den form vi render rundt med for tiden. Samtidigt er det bestemt ikke umuligt.
Radu er udtaget, men forventes ikke at spille, da han bliver sparet til kampen mod Bologna. Caceres er også ved at være ovre sin skade, men kommer også først i kamp mod Bologna. Derfor ser det ud til at Wallace, Bastos, Luiz Felipe og de Vrij alle skal kæmpe om de tre startpladser i forsvaret.
Det ser ud til at Marusic når at blive klar og spiller på højremidt, mens Patric så tager bænken. Basta har spillet meget på det seneste - uden at imponere det mindste, så han er nok bænket det meste resten af sæsonen. Murgia får sin vanlige plads på midtbanen i EL, mens han skubber SMS på bænken. Lulic er på venstremidt efter Lukaku ikke virker til at være i form.
Luis Alberto får et hvil (han blev far i forgårs!), men er på bænken, mens Immobile og Felipe Anderson udgør angrebet.
En stærk opstilling igen, hvis det bliver en realitet, hvilket viser mig at Inzaghi endnu engang går efter sejren.
Jeg håber vi går videre! FORZA LAZIO!
Ja ærgerligt vi ikke lukker den før, Ciro må lige give om kasse i omklædningsrummet. Ellers synes jeg sgu vi spiller en særdeles god kamp på en meget svær udebane (stor creds til deres fans, det hele sitrede hver gang de kom i angreb).
Høj klasse af især Parolo, Luis Alberto og Felipe Anderson. Parolo havde nogle afgørende defensive aktioner og sled som en hest. Han deler kampens spiller med FA i min optik. Hold kæft Felipe var en fryd at se på.. evigt udfordrende og tog enormt meget offensivt ansvar. Ciro blev fodret formidabelt - desværre uden det sidste held. Man sad ikke og savnede SMS offensivt på noget tidspunkt.