Vi skal score minimum to mål for at afgøre det i ordinær spilletid, og FCSB må helst ikke score.
Det bliver svært, men jeg synes godt nok at vi var overlegne i Bukarest, vi bør stadig være favoritter til at gå videre.
Wallace, Radu og Lukaku er alle ikke blevet udtaget, hvilket gør dels vores forsvar lidt tynd, men også vores offensive muligheder i løbet af kampen begrænset. Der er ikke kommet nogen melding på, hvorfor de ikke er udtaget, men højst sandsynligt træthed, hvis vi kender deres respektive historier.
Derudover ser det ud til at SMS starter på bænken (fornuftigt ift. Serie A fokus), mens Inzaghi ser ud til at være forholdsvis offensivt indstillet ellers. Det ser i hvert fald ud til at Inzaghi vil spille med Luis Alberto, Felipe Anderson og Immobile fra start - offensivt! Og så stadig have SMS, Marusic, Nani og Caicedo på bænken til at komme ind. Forventet opstilling er:
LAZIO (3-5-1-1) - Strakosha; Bastos, de Vrij, Caceres; Basta, Parolo, Leiva, Luis Alberto, Lulic; Felipe Anderson; Immobile. A disp. Guerrieri, Marusic, Patric, Murgia, Milinkovic, Nani, Caicedo. All. Inzaghi.
Gider ikke at bruge tid på at kigge på FCSBs opstilling og tanker inden kampen. Jeg synes de var så triste og kedelige at se på at jeg forventer at de spiller med 11 mand på egen banehalvdel hele kampen.
FORZA LAZIO! Hvor vil jeg gerne videre i denne turnering, forstår godt at nogle af jer andre vil prioritere Serie A, men jeg gider ikke at blive slået ud af FCSB.
@Blood: Korrekt - Luis Alberto spillede faktisk på Leivas position inden han ankom, så det er ikke helt nyt for ham. Men de gange han ellers har spillet på den position denne sæson har han ikke rigtig ramt dagen, så det er dejligt at se at det gik i går.