Begge hold har som sådan ikke noget at spille for i selve turneringen - Zulte er definitivt ude, og Lazio er sikret avancement og førstepladsen.
Zulte har dog ikke haft den bedste sæson i belgisk fodbold og tabte i går deres tiende kamp i denne sæson i Belgiens bedste liga, da de tabte 0-1 til Gent. Derfor kunne man forestille sig at de gerne vil vinde kampen for at tanke noget selvtillid. Omvendt spiller de nok ikke med deres stærkeste opstilling, da de helt sikkert gerne vil med i mesterskabskampen til foråret.
Lazio bliver helt sikkert udgjort af en masse reserver, som mod Vitesse, og flere af stamspillerne vil helt sikkert blive tilbage i Rom, så de ikke bliver trætte pga. transporten til Belgien. Pga skader er der dog nødt til at være nogle stykker, som rejser med og evt. får nogle minutter på bænken.
Efter Guerrieris forlængelse håber jeg at ledelsen viser ham så meget tillid at han får lov til at starte. Godt nok har Vargic kun fået to kampe alt i alt, men han virker så usikker når han starter.
Derudover tror jeg kun at det bliver en forsvarsspiller og en midtbanespiller, der får genvalg, da jeg forventer at Inzaghi holder fast i 3-5-2. Man kunne dog håbe at Miceli får lov til at være med fra start denne gang for at få lidt erfaring. Jeg tror derfor på denne opstilling:
Guerrieri (Vargic)
Patric-Luiz Felipe-Bastos
Basta-Murgia-Leiva (Miceli)-Crecco-Lukaku
Palombi-Caicedo
Og så håber jeg så meget at Wallace og Felipe Anderson kommer på banen!!
1-0: Patric er ikke centerforsvar...I hvert fald ikke mere end en nødløsning.
35 min: Miceli tager dødbolde? :o
44 min. Vargic er færdig.