Tror ikke på det helt store, men tænker at vores reserver bør slå Cluj. Med så meget succes i Serie A, er det vigtigt at reserverne griber chancen og giver den gas. Cluj er selvfølgelig sulten efter at hente et point for at sikre videre avancement, så det bliver ikke nødvendigvis nemt.
Lukaku kan ikke udtages, så Jony får venstre wingback. Berisha og Marusic er stadig skadet, og kommer ikke på banen, derfor starter én af SMS eller Luis Alberto. Radu var klar til at spille i dag, men havde dårlig mave i nat, så spillede ikke i dag, tænker derfor han får spilletid på torsdag.
Forventer en opstilling lidt ala:
Strakosha; Vavro-Acerbi-Radu; Lazzari-Parolo-Cataldi-Luis Alberto-Jony; Correa-Caicedo
For at holde momentum synes jeg at tre point er super vigtige, men ingen grund til at satse alle vores vigtigste spillere.
FORZA LAZIO!
1. Adekanye viser højt potentiale, spiller en god kamp, assist... Men gult kort for film...
Jeg holder hermed op med at brokke mig over, at vi kun har 3 angribere, for det passer ikke.
Vi kunne stadig købe en ny starter og sende Adekanye ud på lån, hvis vi skulle forbedre truppen, men det virker ikke som det mest kritiske område lige nu i hvert fald.
2. Kan vi stadig gå videre, men det kræver både, at vi vinder, og at Celtic ikke vinder over Cluj. Det er sgu lidt langt ude i matematikken. Det kan blot være, at vi har vundet 90 minutters spildtid i benene til Serie A startere. Jeg håber dog, at Inzaghi ser hvordan at reserverne er mere sultne efter EL, og så lader dem starte imod et Rennes hold, som både allerede er ude og aldrig spillede som om de var i turneringen...
Så noget af det samme imod Rennes i næste EL kamp.