Jeg tænker ikke at jeg provokerer for mange når jeg skriver at denne kamp gerne må nedprioriteres ift. mandagens kamp mod Cagliari?
Følgende spillere er ude med skader: Berisha, Marusic, Patric og Adekanye, mens André Anderson og Lukaku ikke er udtaget til EL.
Ud fra opstillingen mod Cluj tænker jeg denne opstilling:
Proto; Bastos-Vavro-Acerbi; Lazzari-Parolo-Cataldi-SMS-Jony; Correa-Caicedo
Acerbi bliver ikke sparet fordi han bare er Acerbi. Han tager aldrig en pause. Lazzari får spilletid, for der er ingen til at spille højre wingback med Patric og Marusic ude. SMS fra start, da Berisha er skadet og Luis Alberto blev brugt mod Cluj, og han sad over i starten af sidste uge pga. han var ved at blive for udmattet. Correa og Caicedo fra start fordi Immobile er vigtigst i angrebet til Serie A.
Jeg håber selvfølgelig på sejr og avancement - så længe vi stiller med reserver til foråret i EL, men det kræver Cluj taber mod Celtic. Vi må se.
FORZA LAZIO!
Synes det er alt for nemt at sige. Inter brugte lidt samme undskyldning at: "Et eller andet sted er det fint de røg ud af CHL fordi deres truppe er tynd". Come on. Selvfølgelig har vi ikke et B hold som Barcelona men de formåde med deres ungdomspillere at slå Serie A's tophold ude med ungedomspillere. Lad os se. Flertallet har fået deres ønske og vi er ude af EL.
Glipper CHL i år så bliver det svært hvor klubben er næste sæson. Så er det 13 år siden vi var i CHL gruppespillet og tredje år i træk med et evt. Europa League gruppespil. Så må vi forholde os til at satse på Europa League og Coppa Italia......hvert år.