NU STOPPER GALSKABEN FANME!
NEJ! Han spiller imod Napoli. Om det så betyder at Romero, Muriqi eller fucking Reina skal spille central-angriber i Moskva (Reina er jo trods alt konsekvent farlig foran et mål). Jeg er ret ligeglad her... Ja, han kan blive skiftet ind i anden halvleg, hvis han er 100%, så han kan få 20-30 min i benene...
En vigtig note til dette er, at vi spiller kl. 20:45 Moskva tid, hvor det er ca. 0 grader KOLDT. Dette er kampe, hvor Moskva-hold for 10 år siden var uslåelige i CL... Bare at man fik et point var stort. Dette var dog også fordi, at disse kampe blev ofte spillet 20:45 CET, altså 22:45 lokal tid... Og det var snildt minusgrader i slut-november/start december.
Dette bliver en krig på banen, og vi har brug for erfarende krigere. Det vil sige, at jeg virkeligt håber, at vi ser Lucas og Radu fra start. Men det også vil passe godt til Marusic, men han er stadig ude med pesten...
Det passer dog samtidig elendigt til FA, Zaccagni, Moro og Romero... Pedro tror jeg har international erfaring nok til at kende forholdene for en sådan kamp, men de andre wings har ikke spillet meget udenfor de varme lande. Dog kan FA's erfaring fra West Ham måske alligevel bruges til noget. Det er i hvert fald ret sikkert for mig, at FA og Pedro starter på wings. Ja, der var noget med at FA fik en lille skade imod Juve (hvis jeg husker korrekt), men vi har ikke alternativer til en kamp i Moskva-fryseren.
Jeg tror også kampe passer dårligt til Lazzari. I hvert fald fra start. Så Radu i venstre og Hysaj i højre er bestemt muligt. Centralt, så er dette den type kamp, hvor Patric vil tabe hovedet og få rødt... Og med Radu på en back, så er centerforsvaret indlysende.
Om det så er Immobile, Muriqi, Zaccagni, LA eller SMS som starter centralt i angrebet ved jeg ikke. Jeg tror dog, at SMS og LA får en halv kamp hver, men Basic får 90 minutter. Så alle er klar til Napoli...
Det er ikke kun pga. EL, at Strakosha spiller, men også fordi Reina er sat af... Jeg forventer Strakosha også spiller imod Napoli efter det lort Reina lavede i sidste kamp. Der er en fucking grænse for, hvad jeg gider finde mig i!
Jeg håber på denne opstilling:
(både for denne kamp og den imod Napoli)
Strakosha
Hysaj - LF - Acerbi - Radu
SMS/LA - Leiva - Basic
FA - Muriqi - Pedro
Forventede udskiftninger:
*Som sagt, så 45-60min og 30-45 min til SMS og LA alt efter hvem som er mest frisk, starter.
*Leiva ind for Cataldi, så Cataldi er 100% imod Napoli, men også så Cataldi kan komme ind med mere offensiv kvalitet, når Leiva har fået et gult kort.
*Muriqi får sin sidste chance og Sarri-Tare-Lotito skal forklare ham, at han kæmper for at få det bedst mulige lån til januar. Immobile kommer ind senere i kampen.
*Zaccagni kommer ind på en wing på et tidspunkt.
*Og så er der en fri udskiftning til en skade el. lign... Lazzari, Patric, Akpro og Moro/Romero er vel i spil her.
Reja har fat i den lange ende, fuck EL...
Dog set i forhold til tabellen, så er det ikke nemt...

Vi skal reelt vinde, da Galatasaray enten sender os og dem videre, ellers så åbner de for førstepladsen, som vi kan vinde fra dem i sidste runde, hvis de dummer sig imod Marseille.
Forventet (ikke forhåbet!) opstilling:
Strakosha
*Lazzari* - LF - Acerbi - Hysaj
SMS/LA - Leiva - Basic
FA - *Immobile* - Pedro
Jeg tror ikke Sarri tør satse på Radu og specielt ikke at give Muriqi en startplads efter den Juve-kamp... Det er også spændende i den defensive del, da Sarri kun brugte 3 udskiftninger imod Juve, hvor Radu, Patric og Leiva aldrig kom på banen. Vavro, Escalante, Akpro og Romero blev heller ikke overvejet til at få 5 min til sidst... Derfor er det også svært at sige, om Leiva overhovedet er en del af planerne mere, og derfor i spil til at starte.
Vi kan reelt være nede på, at det blot er Cataldi, SMS og LA til den centrale midt, mens Basic er den eneste i rotation, og i forsvaret er det kun Acerbi, LF, Hysaj og Marusic, som altid starter, hvis de kan, mens kun Lazzari kan overvejes i rotation... Patric, Radu, Leiva er kun reserver, mens Vavro, Escalante og Akpro kun er med i planerne i krisesituationer.
Jeg frygter reelt for, at vi bare stiller op som imod Juve, men med Strakosha på kassen for Reina og Immobile ind for Zaccagni i angrebet, hvor Pedro og FA får fred på deres wings. Og så sælger vi Napoli-kampen totalt... Det er i hvert fald nu, at Sarri skal vise, hvordan prioriteterne ligger.
4-1 i Istanbul. Holder vi hjem, så er andenpladsen sikker... Men vinder vi med 2 hjemme over Gala, så slipper vi for et CL hold i første knock out runde.
Det er som sådan ikke en prioritet for mig, i hvilken rækkefølge at vi slår alle modstanderne, men det er det nok for Lotito. Og i disse tider, så har klubben brug for alle de tilskuerindtægter og præmie-/tv-penge, at vi kan få. Så vi spiller nok også med stærkeste i gruppens sidste kamp.
Eller... Strakosha, Basic og Leiva starter nok, men LA og SMS deles om spilletiden. Der er også reelt 3 wings og 3 backs til rotation, mens Patric ikke har været helt lort i dag heller. Det bliver nok blot Acerbi og Immobile som spilles til døde, som normalt.