Efter Nices forrygende sæsonstart er de gået i stå i Ligue 1 med en uafgjort og to nederlag de seneste tre kampe. Vi kommer dog ikke udenom at de har udraderet både Vitesse og Zulte indtil videre i EL gruppespillet, så vi skal stadig give dem 100 % opmærksomhed på torsdag.
Det virker til at Inzaghi vil lave rotation frem til kampen, men hvor meget er selvfølgelig spørgsmålet. Det virker selvskrevet at Nani og Caicedo er i angrebet (vildt at kalde det et reserveangreb :-D ).
Ingen af de øvrige skadede spillere bliver klar: Wallace, FA, Basta, Lukaku og Palombi.
Jeg kunne derfor forestille mig en semirotation, noget ala:
Strakosha
Patric-Luiz Felipe-Radu
Marusic-Murgia-Di Gennaro-Parolo-Lulic
Nani-Caicedo
Måske et sats at lade både Lucas og SMS blive på bænken, men omvendt synes jeg at Murgia og Di Gennaro fortjener chancen.
Bastos er lige kommet tilbage fra skade, mens de Vrij altid er i fare for skade - så de skal begge spares. Glæder mig til Wallace er tilbage, så Radu også kan få lidt aflastning, men han burde være ok efter landsholdspausen til tre kampe om ugen.
Det var en grundig analyse, tak for det :-D
Er egentligt ikke så bekymret for Nani, han skal nok komme op i omdrejninger tror jeg. Brug ham som indskifter i starten og giv ham noget selvtillid, og så kører det.