![](https://static.wixstatic.com/media/a27d24_b698662a0b6a46f1867b25a9e704b85c~mv2.jpg/v1/fill/w_750,h_747,al_c,q_85,enc_auto/a27d24_b698662a0b6a46f1867b25a9e704b85c~mv2.jpg)
Spændende modstander på lørdag, glæder mig til at se, hvad Inzaghi finder på.
Der går rygter om at for at forbedre forsvaret, så skal der laves om på midtbanen, sådan så SMS' rolle fra sidste sæson udelukkende er offensivt indstillet og ikke har defensive kvaliteter. Derfor er det forventet at Lazio vil spille mere ala en 3-4-2-1 formation den kommende sæson. Måske vi får det at se på lørdag?
Kan vi forvente at Badelj, Caceres og SMS allerede er i form nu? Næppe, men jeg håber at de kommer i spil, så vi kan se dem i aktion.
Den ideelle opstilling (i parentes anden halvlegs opstilling) vil være:
Strakosha (Proto)
Caceres(Wallace)-Acerbi(Luiz Felipe)-Radu(Bastos)
Marusic(Patric)-Leiva(Badelj)-Parolo(Murgia)-Lulic(Durmisi)
Luis Alberto(Correa)-SMS(Berisha)
Immobile(Caicedo)
Så er der Guerrieri(som nok spiller, hvis Strakosha stadig er skadet) Basta, Cataldi, Minala, Lukaku, Rossi, Jordao, Neto, Sprocati, Lombardi, Filippini, Di Gennaro som alle håber på en plads, men hvor jeg kun forventer en 3-4, der kommer med til kampen.
Jeg har ingen forventninger til resultatet, bare at vi kan få vores spil op at køre.
Helt enig i dine noter - synes også Badeljs indhop viste, hvad han lige præcis skal bruges til: bryde modstandernes opbyggende spil ned effektivt.
Jeg var meget overrasket over at Pedro Neto fik spilletid frem for Rossi - den er stadig åben mellem de to som tredjevalg!
Og så var SMS da slet ikke i form, men intet overraskende i det.