Den nok sværeste kamp i perioden frem mod næste landsholdspause, da Bologna har haft en god sæsonstart, og vi skal passe på vi ikke overbelaster vores egne spillere efter et tæt kampprogram.
Bologna tabte i går en tæt kamp mod Atalanta, og de er helt sikkert friske på revanche. Hvis de får en sejr er de stadig med i kampen om top 6, og det vil give dem en masse motivation. Dog har de haft en del problemer på hjemmebane denne sæson med kun en enkelt sejr ud af fire.
Bologna skal i hvert fald undvære forsvarsspilleren Gonzalez, da han fik rødt i går mod Atalanta. Derudover udgik både Palacio og Torosidis med skader i går - to af deres bedste spillere.
Generelt scorer Bologna ikke mange mål - kun otte mål i de første ni runder, mens de heller ikke lukker mange ind: ni indtil videre, hvilket er et mål mindre end Lazio.
Det er vidst de vigtigste pointer om Bologna - Lazio skal selvfølgelig gå efter endnu tre point og ride videre på denne fantastiske bølge.
Der er ingen karantæner at tage sig af for Inzaghi. Det er nok kun Lukaku der kommer tilbage fra skadeslisten, mens alle andre stadig er ude: Wallace, Basta, FA og Palombi.
Som jeg også skrev i Cagliari tråden mistænker jeg Inzaghi for at ville spille med de stærkeste 11 både mod Cagliari og Bologna for derefter at mikse kortene gevaldigt mod Benevento og Nice.
Derfor forventer jeg faktisk præcis samme startopstilling:
Strakosha
Bastos-de Vrij-Radu
Marusic-Parolo-Lucas-SMS-Lulic
Luis Alberto
Immobile
Juventus møder SPAL hjemme, Roma møder Crotone hjemme, mens Napoli besøger Genoa. Det burde være klokkeklare tre point til alle de tre, så dem henter vi ikke noget på - derfor skal vi vinde for at holde os til i toppen. Inter tager hjemme mod Sampdoria, der kan Sampdoria godt overraske.
Forza Lazio!
CAPI-fucking-TANO lige der. Tager ansvar, også for sin egen konsekvens, når han fucker up.