Blood
Fun fact:
Hvis vi ikke havde kollapset (pga. skader) imod Napoli, så havde vi ligget på en delt førsteplads lige nu.
Vi er ikke blevet udspillet endnu i denne sæson af andet end sort uheld. Vi har allerede slået Juve en gang. Det her bliver den store eksamen. Hvis vi kan være med imod Juve i Torino, så kan vi være med mod, alle under alle forhold. Det er stadig små to uger til kampen, og der kan stadig ske meget med vores spillere til landsholdssamlingerne, men det ser virkeligt lovende ud lige nu. Vi vil kunne stille op med 10 spillere i form, og så et spørgsmål om højre centerforsvar (Patric er ikke god nok til Juve, mens alternativerne enten ikke er bedre, eller kun lige bliver klar fra skade), sådan som det står lige nu.
Jeg er både spændt og lidt bange for, hvad dette ender med. Nemt bliver det i hvert fald ikke.
Hvis ingen nye forhold opstår, så er denne opstilling indlysende:
Strakosha
? - De Vrij - Radu
Marusic - Parolo - Lucas - SMS - Lulic
LA - Immobile
Muligvis kommer Nani ind, muligvis kommer FA ind, det er svært at sige...
Lukaku kommer nok ind for Lulic eller en central midt (hvor Lulic så rykker ind).
Ellers så er der ikke så meget andet at gøre end at vente lige nu...
https://www.football-italia.net/111300/lazio-player-ratings
Jeg havde nok givet Lucas og Parolo 7 også... Jeg synes ofte, at deres indsats lider under Giannichedda effekten. Hvis de gør deres job godt, så lægger man ikke så meget mærke til dem, som de offensive spillere, som kan have bolden meget mere. Ellers så virker de tal meget fornuftige. Måske 6,5 hvis man må det... Jeg ved det sgu ikke. De havde gode og dårlige perioder, men når man spiller lige op med en lige så stor Juve midtbane, så har man sgu ikke spillet dårligt.