Jeg bliver sindssyg af de her landsholdspauser... 2 uger uden Lazio, når man er vant til, at det er 2x om ugen :D
Fuld runde påskelørdag og så EL om torsdagen, så Udinese ude i weekenden, så EL igen om torsdagen, og så Derby 15/4...
Beneventokampen er lidt for sig selv. Forhåbentligt kommer vi foran med 3 i første halvleg, og så kan vi tage en slapper, så selvom vi stiller med stærkeste, så er det ikke et problem. Derefter rammer vi 4 kampe, at vi skal (også) vinde.
Udinese har et stramt program af Atalanta ude, Viola hjemme, og derefter os hjemme på lige over en uge (Astori runden skal indhentes for dem), så det er heldigvis lige så pressede som os, og det fortsætter forhåbentligt deres form af kontinuere nederlag i det mindste til og med os.
Så... Serie A burde se okay ud for os op til derby. Og hvis Milan hiver point hjem i deres derby (også Astori runden, som ligger i midtugen af næste uge), så er vi stadig med i CL-kampen, og vi kan gøre det helt åbent med en derbysejr.
Alt i alt så står vi i en situation, hvor vi er nødt til at satse på både EL og Serie A, som vores vej i CL. Vi har 5 kampe foran os, som skal vindes. Derefter kan vi gøre status. Det er næsten synd, at denne ligger som en yderlig kamp, da det burde være den sikre sejr, hvor vi burde kunne rotere en del... Så jeg regner med, at vi skal ud og tanke selvtillid. Det er vist på tide til endnu et Immobile hattrick.
Enig, rart endelig at se Caicedo lave et flot stykke arbejde. Det er tydeligt at han er bedst når han spiller sammen med Immobile og ikke i stedet for ham. Man kunne se at han ønskede at løbe ned og fejre målet, men at holdkammeraterne gerne ville tilbage og igang med det samme. Lidt synd for ham, selvom jeg forstår de andre.
Patric skal generelt ikke spille på et højere niveau end dette, han er super inspirerende at følge, han laver bare mange fejl.
Og ja, tydeligt at Cataldi og Lombardi viste respekt for fansene, det var meget fint. Fansene buhede heller ikke af dem, så det ser ud til at der er fred og ro på den front i øjeblikket.