Parolo, Lucas, SMS og Immobile ved jeg ikke helt om er klar på potentielt 90 minutter... SMS er så ikke pga. karantæne, hvilket Lulic også har, så Parolo og Lucas kan godt blive presset. Og der er Napoli ude 5 dage senere... Det kan ligne en oplagt rotationskamp på nogle måder, men det er også 5 dage efter vores Coppakamp... Det er nu, at Inzaghi skal vise, hvad han er lavet af. Vi skal i hvert fald vinde hjemme over Genoa, men vi skal heller ikke lægge os ned imod Napoli.
Jeg håber personligt STADIG på Murgia får spilletid, og når både Lulic og SMS har karantæne, så kan det vel ikke være anderledes. Og jeg vil gerne spare Immobile. Det betyder ikke, at Immobile ikke bliver skiftet ind, men at han måske ikke starter. Jeg kan ikke huske, hvem som har karantæne.
Strakosha
Caceres - De Vrij/LF (kun De Vrij, hvis han er 100%) - Radu
Marusic - Parolo - Murgia - Lucas - Lukaku
LA - Caicedo?
Jeg ved det ikke med angrebet. Jeg synes LA-Immobile og FA-Nani er vores bedste konstellationer. Jeg synes, at blandinger af de 2 ikke fungerer skide godt, men at de fleste virker okay sammen med Caicedo. Dog at Caicedo ikke har niveauet til store kampe.
Det kan også sagtens ske, at Ciro bare får 90 minutter... Han skal jo trods alt blive topscore... Han skal dog bare heller ikke blive skadet.
LA falder måske ned på midtbanen i de taktiske dispositioner i løbet af kampen (en midtbane spiller bliver pillet ud, og en FA eller Nani kommer ind). Alternativerne til midtbanen er Jordao og Crecco, som jeg ikke forventer i kamp med mindre, at vi fører MEGET stort.
Lige endnu en dårlig nyhed efter vores nederlag til Genoa...FA og Inzaghi var efter sigende oppe at toppes efter kampen. Håber de får det løst professionelt og kommer videre. Vi har tros alt Napoli ude på lørdag, så vi har ikke tid til sådan noget pjat.
Link: https://www.football-italia.net/116862/inzaghi-felipe-anderson-bust