Vores sæson er foreløbigt gået sådan i alle turneringer:
X mod SPAL i første runde, 4 sejre, nederlag til Napoli (og 1 mia skader), 9 sejre og så: 5p i 5k.
Immobile har ikke scoret i åbent spil siden oktober (straffet i derby er snart en måned siden). Siden oktober har vi scoret 8 mål i 6 kampe.
Naturligvis, så hvis vi kigger på de sidste 5-6 kampe, så er det kun derby og Fiorentina, hvor den er gal, og det er ikke med store variabler i kampe, hvor vi må forvente at kunne tabe point. Vi har stadig 32p/14k i Serie A (ca. 2,25 p/k rammer ca. 85p, det er et tal man kan vinde guld med, specielt når ligaen er så tæt i år).
Torino er et godt hold. Deres startopstilling kan på dagen ofte være på niveau med selv en bedre modstanders opstilling (Europe => rotation, for større hold).
Hvis vi taber og Immobile ikke score, så er vi i krise. Hvis vi vinder og Immobile score, så er vi ovenpå igen. Vi har Atalanta ude i runden efter, så Crotone hjemme, og derefter slutter vi året (og de første 19 runder) i Milano imod Inter. Vi har brug for at tanke selvtillid, for Atalanta har brugt kræfterne i Europa, og der er ikke mere Europa på denne side af nytår, så det bliver bestemt ikke nogen sikker sejr i Bergamo. Crotone ligger også rigtigt godt til at undervurdere dem. Af 3 kampe ind i fortiden og 3 ind i fremtiden i Serie A, så er det den eneste modstander, som ikke er top10 niveau (alle i 7-10 og riomma).
Og ikke nok med alt det, så har vi også en CI kamp på torsdag og måske endnu en mellem Crotone og Inter (det er nok stort set en gentagelse af de sidste 2 EL kampe, men så alligevel ikke, da vi gerne faktisk skulle videre i turneringen.
Derfor er det så fandens vigtigt, at vi genfinder vores offensiv styrke, Immobile vender helt tilbage, og vi er 100 % til de kommende kampe, for december er og bliver sgu ikke nem.
Opstillingen laver jo nok sig selv. Jeg tror ikke FA eller Wallace er i spil til at starte denne kampe, men jeg forventer begge bliver testet fra start imod Cittadella. Derfor er det (som altid):
Strakosha
Bastos - De Vrij - Radu
Marusic - Parolo - Lucas - SMS - Lulic
LA - Immobile
Wallace, Basta, Lukaku og FA er slet ikke i spil til at starte i Serie A før efter nytår (med mindre vi ryger ud til Cittadella). Der er simpelthen brug for dem I CI, og vores startformation i ligaen fungere. Derfor hedder Coppa for resten af året:
Strakosha*
Patric - Wallace - LF
Basta - Lucas/Parolo - Murgia - Lulic/SMS - Lukaku
FA* - Caicedo
*Vargic er for dårlig, Guerrieri havde spillet i EL, hvis det var en mulighed, vi henter en ny keeper til januar.
*Hvis Nani er klar, så skal han nok få et indhop, ellers gør Palombi nok. Jeg tror heller ikke, at Wallace får alle 90 minutter, hvis det kan undgås.
**En helt anden ting er, at i forsvaret så kan Bastos, De Vrij og Radu være i spil, hvis de er friske.
Der kan drages konklusioner i øst og vest. Sandheden er nok, at Immobile har været ramt både af en småskade og lidt mentalt over VM kval.; og Nani ud, FA ind; Caicedo er tilbage i form... Men helt så står vi præcis samme sted, som hvis denne kamp var blevet spillet for 1½ måned siden. Samme opstilling, samme udskiftningspotentiale.
Jeg ved ikke, hvor sikre at vi skal være på denne kamp, jeg tror det er 40-60%, 30-50%, 10-20%. Torino har ikke tabt en eneste kamp siden Fiorentina ude i slutningen af oktober, men de har heller ikke vundet mere end hjemme over Cagliari (et notorisk hjemmehold) og over random-random Serie-D-hold i CI. Torino ligger altså også kun 1p efter Fiorentina på 7.-pladsen (1p som Fiorentina fik imod os...).
Bet365 har odds: 1,5 - 4,75 - 6,0
Jeg sætter fanme ikke penge på denne kamp. I hvert fald ikke før, at jeg har set Immobile spille som i september og oktober...
Jeg håber bestemt på en sejr, men dette er en kamp på niveau med den imod Fiorentina. Vi skal satme være vågne.
Det er urealistisk, at vi kan få kampen spillet om, men vi skal naturligvis stadig skubbe på for, at det sker, hvis det virker den mindste smule muligt...