Ingen vilde overraskelser ved startopstillingen, det er vel Inzaghis foretrukne start 11 i øjeblikket? Wallace kender truppen bedre end Caceres, ellers havde han helt sikkert været der.
Vi skal gå efter de tre point efter de seneste runders nederlag. Vi skal vise at vi kan rejse efter det + nederlaget på hjemmebane tidligere på sæsonen. Spillerne skal være møg motiveret, og så er Napoli presset pga. Juves sejr i går.
DAJE LAZIO!!
Midtbanen smider godt nok også mange bolde væk... Som andre har skrevet, så er de tydeligt trætte, og derfor heller ikke helt sultne/motiverede nok. Jeg synes som sådan, at vi (udover Wallace!) spiller med de 11 rigtige til sådan en kamp, men Inzaghi skulle havde gjort mere for at holde starterne friske...
Og så er det anden gang, at det går galt imod Napoli. Jeg ved godt, at 55 minutter er tidligt at konkludere, men jeg kender resultatet, og man henter ikke sådan bare 1-3 imod Napoli...
Alt dette med midtbanen vender tilbage til min transferpointe... Vi skulle havde købt en midtbanespiller i sidste måned. Vi mangler alternativer til de 3 startere. Lulic og LA er bedre andre steder. Murgia er stadig meget ung. De Gennaro har jeg ikke set noget imponerende til, og han er stort set konstant skadet. Vi har reelt bare SMS-Lucas-Parolo og så Murgia/LA/Lulic til absolut nødvendig rotation... Vi kunne som sådan godt bruge 2 midtbanespillere mere, hvis det var...
Efterhånden så er midtbanen det eneste sted, at vi mangler dybde (på mål ville også være godt, men det er lidt anderledes), og det burde simpelthen være ordnet i januar. Om den ligger hos Inzaghi, Tare, eller Lotito, er umuligt at vide, men det har i hvert fald været et svigt.