Vi spiller imod Inter i morgen. Apo har holdt skades-tråden opdateret, hvor der er lidt variabler i spil. Det skulle dog være Strakosha på mål, Acerbi centralt i forsvaret, og så 2 af Bastos, Wallace og LF på hver deres side af ham. Da Radu virker sikkert ude, mens Patric er tvivlsom med noget feber. Inzaghi har også sagt, at han skal vælge imellem Neto og LF (Neto har nogle muskelproblemer), så det virker heller ikke optimalt for LF.
Wingback er Lukaku ude og Marusic er tvivlsom. Det vil sige Lulic i venstre, mens den kan være helt åben mellem Romulo og Marusic, men jeg tror dog ikke, at Patric kommer i spil.
Midtbanen Lucas skal som Marusic og Patric testes inden kampen... Men det burde ikke have den store indflydelse.
Offensivt ser det ikke ud til at være andet end, at Neto har lidt problemer. Der er nogen valgmuligheder her, men sådan som de har spillet, så ser jeg det som svært, at Correa og Immobile ikke er angrebet. Det passer bare bedst til vores spil med deres kombinerende tempo. Caicedo er bedre til de mindre kampe, mens LA ser jeg mere og mere som central midt, hvor han enten kæmper med eller erstatter SMS.
Alt i alt giver det vel en opstilling som denne:
Strakosha
Wallace - Acerbi - Bastos
Marusic (Romulo) - Parolo - Lucas (Badelj) - SMS (LA) - Lulic
Correa - Immobile
For mig er LF (sweeper), Wallace (markering) og Bastos (tekniker) typespillere, som vil være rotation, og så spille i de rigtige kamp, hvor der er behov for den type. Wallace vil være god at sætte på Icardi, men ham får Acerbi... Jeg ved ikke, om han er den rigtige til en Perisic (,Politano, Candreva eller Keita)... Det kan bestemt være bedre med LF eller måske Patric overfor en naturlig wing. Så vi kan godt for problemer i forsvaret. Specielt når vi står overfor et 4-3-3/4-5-1/4-whatever-udover-det-hele system. Det kan også have en indflydelse på Inzaghis valg på højre wingback. Der kan være lidt en kabale, som skal gå op.
SMS spiller. Det skal han. Vi skal bruge hans størrelse til at dominere midtbanen. Det vil være en svækkelse med LA, og jeg mener ikke, at det vil give os mere offensivt. Men det kan være, at jeg tager fejl. Hvis LA er i FORM, så er han god for 2-3 af en blanding af mål og assists. Så kan det være, at det er mere værd, end at vi på midtbanen kommer til at koste et mål i den anden ende.
Hvis Icardi virkeligt er tilbage, så er deres eneste svaghed nok, at De Vrij er ude...
Selv en Icardi i dårlig form er ikke for sjov.
Men uden De Vrij, så står Skriniar meget alene i det centerforsvar. Ranocchia har ikke været taget seriøst af Inter meget længe, og Miranda har jeg begrænset seriøsitet til overs for... Så det skal bare være Immobile og Correa ned gennem midten til Skriniar bliver kørt mør.
Det her bliver nok endnu en kamp, hvor det handler om, hvem som scorer på sine chancer. Der kommer ikke til at være en reelt dominerende part, da både Immobile og Icardi kun behøver 3 halve chancer for at lave et hattrick. Så meget vil handle om den individuelle skarphed.
Hvis jeg skulle oddse på noget, så ville det være, at begge hold scorer...
Men det lort har jeg tabt nok penge på allerede...
Vi kan nemt gå til og fra denne kamp med en falsk følelse af, om noget er fortjent eller ej... Der er også en sæsonfinale fra sidste sommer, som stadig gør lidt ondt... Men jeg tror simpelthen ikke på, at der er andet, som betyder noget end dagsformen hos afslutterne. Den bold skal bare i kassen, og det skal den nok 3 gange mere end Inter, før at jeg virkeligt finder en form for ro. Og jeg tror det samme gælde Inter og deres fans. Denne kamp kan vende flere gange, og det kan ende alt fra 0-0 til 5-5 til 5-0 til et af holdene, og jeg mener ikke, at det ligger bedre til dem eller os. Det her er måske også en slags sæsonfinale for os igen, da vi nok skal vinde for at holde vores CL chancer åbne.
Vinder vi over Inter, tager Sampdoria et point hjemme imod Milan, mens Napoli slår riomma... Og så tager vi også lige Udinese (17/4)...
Så hedder den Inter 53, Milan 52 (om de ligger på 51 eller 54 ændre nok heller ikke hele perspektivet), Lazio 51 og riomma 47 (måske i kamp med Atalanta og Torino om EL...).
Inden Udinese har vi også Milan (faktisk 4 dage før)... Alt i alt så har vi fra d. 31/3 til 28/4 (4 uger + 1 dag) 8 kampe... Og derefter har 4 runder med en kamp om ugen og måske en CI finale tilsidst. Det bliver en virkeligt hård April, men det er nu, at vi spiller os i CL.
Udgangspunktet er Inter 53, Milan 51, riomma 47, Lazio 45... Vi slår Milan, Inter (har slået riomma) og Udinese (vores kamp i hånden), så hedder den nok (hvis de 3 andre vinder deres andre kampe) 56, 54, 54, 53... Så handler resten om hvem, som kan holde formen bedst... Og smider de andre 3 bare en kamp hver, så ligger vi nummer 3. Og jeg gider ikke høre noget om nummer 4. Det er for risikabelt i så åben en kamp... Vi skal spille efter nummer 3 og være helt sikre denne gang.
Så lad os nu lige hive 3p hjem. Det bliver ikke nemt, men det er nødvendigt.
Åhhh sikke en dejlig sejr!!!
Der er bare noget specielt ved at vinde i Milano.
Synes faktisk det er helt fortjent at vi vinder i dag.
Vi afviser jo 90 % af alle deres indlæg. Og de går lige i vores fælde. De bliver jo ved med at skovle de indlæg ind selvom vi gang på gang afviser dem.
Synes vi står godt og kunne faktisk have lukket kampen med Caicedos solo løb.
Vi har en kamp til gode og synes vi står godt i forhold til Champions League pladserne.
Alt er helt åben.