I morgen aften er vi på den igen.
Juve sejler (havde vi slået dem, var vi 2p efter lige nu med samme antal kampe), der er i teorien en chance for, at vi ikke er sikret CL, og Immobile jagter at blive den vildeste topscore.
Stiller vi med reserver og talenter? Eller giver vi den 100%?
Måske stiller jeg urimelige krav, men hvordan kan vi vinde 5-1 over et hold, som reelt prøver, og stadig ikke være imponerende i vores spil? Vi bliver ved med at spille som om, at der er potentiale til meget mere.
Parolo og Patric spiller en god kamp, en rigtigt god kamp, det er værd at bemærke. Marusic ligner en, som blev tvunget i kamp af absolut nød fremfor at være helt klar. LF svinger stadig meget i sine aktioner, men det hele ender som normalt i et stort plus, selvom der også var store minusser på vejen. Strakosha, Acerbi, SMS, LA, Correa og Immobile ligner så småt dem selv. Hvor Marusic er mere stillestående, så var Anderson yderst mobil og Lukaku bliver faktisk også bedre og bedre. Vi sideforskød frem i venstre, og jeg kan kun drømme om, hvad det ville have endt med, hvis en Jony i form havde fået den plads og opmærksomhed på positionen.
Caicedo virkede slet ikke oplagt da han kom ind, mens Armini og AAnderson så virkeligt oplagte ud. Vavro virkede også endeligt som om, at han kunne finde noget ro i set spil (hvilket er vigtigt for, at han kan vokse i sin rolle).
God kamp hele vejen rundt. Alt jeg kunne brokke mig over virker til at have en åbenlys forklaring, som ikke handler om spilleren er dårligt. Forhåbentligt betyder dette også, at vi kan få 3.-kæden lejet ud i Serie A til næste sæson, så de kan få noget ekstra erfaring. Der er en del, som med fordel kunne tage et skridt op fra Salernitana og bænken.
Og så 34 kasser... Det bliver slet ikke sjovt at stå på mål for Brescia på onsdag.