Situationen
Stjålet fra bold.dk...

Disse 5 kampe skal vi vinde...
Længere er den ikke.
For så står vi med 26 point i 13 kampe i Serie A, og vi er videre i EL.
Så er alt 100% on track.
Frem mod landsholdspausen, så bliver kampene gradvist nemmere, så det handler om, at alle som kan spille, skal spille. Der er ikke behov for rotation på samme måde, som ellers. Derefter står menuen på Juventus, inden videre til Lokomotiv... 20nov-22dec har i snit 4 dage mellem hver kamp, men vi starter med Juve hjemme, så skal vi til Moskva i slutningen af november (det giver alle problemer), og så hedder det Napoli ude d. 28. november (hvis vi kan vinde den, så lugter det bestemt af CL, og med en seriøs indsats, også mesterskabskampen)...
Vi kan ved overgangen til december stå i en situation, hvor vi er videre i EL, og hvor vi kan stille med absolutte reserver imod Galatasaray i den sidste kamp. Samt 6/7 sejre imod de andre i top8 med en høst på 29p i 14k.
Det bliver ikke nemt, det er ikke realistisk forventeligt, men det er ikke umuligt!
Der har været denne periode og de 2 nederlag, som har gjort ondt, men ellers så er skaden afgrænset.

Derfor skal vi også vinde alle kampe, som er tilbage i Serie A denne sæson, hvis vi vil tro på scudetto...
Kampen
Immobile er lige efter endnu en rekord... Og vi ved alle, hvad det betyder... Ingen mål i ca. 5 kampe i træk :D
LF gik vist ud med en skade imod Fiorentina? Mens Zaccagni stadig arbejder på at blive frisk... Selv hvis det ikke er alvorligt, så kan LF blive sparet.
Udskiftningerne kom også ret set, og det var tydeligt, at Sarri tog situationen en kamp ad gangen, efter vi 2 gange troede, at der fandtes nemme kampe.
Opstilling:
Reina
Lazzari - Patric - Acerbi - Hysaj
SMS - Lucas - LA
FA - Immobile - Pedro
Jeg håber dog på (inkl LF bliver klar):
Strakosha
Lazzari - LF - Acerbi - Hysaj
SMS - Basic - LA
FA - Immobile - Pedro
Som udgangspunkt ville jeg bare råbe genvalg til alle, men så godt virkede det trods alt ikke imod Fiorentina. Vi scorede kun et mål... Og træthed kan nemt gøre, at niveauet falder hos nogen. Dog er der efter denne kamp 5 dage til Marseille, og så Derby di Lotito weekenden efter. Så bør vi altså kunne blindt satse 100% på at slå Atalanta!
På midtbanen, så kan Basic (per hvad andre har scouted omkring hans Bordeaux-tid) spille alle pladser (hvilket Cataldi også kan for den sags skyld). Der vil være nogle vurdering på form og træthed, men jeg håber dog bare, at førstereserven er Basic og Leiva første er nummer 2... Eller faktisk håber jeg at se både Basic og Escalante i startopstillingen før Leiva og/eller Akpro.
I forsvaret virker det indlysende at give Lazzari genvalg efter den indsats, men det er også en oplagt mulighed for at give Marusic et hvil. Om LF bliver klar eller Patric tager over kan gøre en forskel. Patric kan måske have brug for Marusic ved sin side for at holde styr på det defensive.
Og så er der den evige debat om målmanden... Jeg mener Reina er en glimrende keeper til EL, men jeg forstår det ikke rigtigt i Serie A, og det kommer jeg nok aldrig til. Strakosha mener jeg er bedre til Serie A. Jeg ville bestemt ikke havde noget imod, at Reina spillede UEFA-turneringer samt Coppa, og Strakosha tog sig af ligaen... Om det er Conference League, Europa League eller Champions League, at vi spiller i...
Skrivebordssejr er ikke aktuelt fordi Reina genoptog kampen uden at være nødsaget til at få behandling eller blive skiftet ud. Så sanktionen er maks en bøde eller en kamp uden tilskuere for Atalanta.