Immobile er helt sikkert ude, Vecino er vist en del tvivlsom, hvis han ikke er helt ude. Cataldi har vist også fået for mange gule kort (han skulle havde været på 4 ret længe).
Det vil sige, at MA står til at skulle spille centralt. Mens resten lidt giver sig selv. Det sædvanlige i forsvaret og på mål, samt det eneste tilbage i angrebet og på midtbanen (udover Basic og talenterne i angrebet)
Provodol
Marusic - Casale/Patric - Romagnoli - Hysaj
SMS - MA - LA
Pedro - FA - Zaccagni
Der er naturligvis mulighed for rotation i forsvaret, og Patric/Casale kan være uklart.
Grundlæggende er udfordringen dog, at vi ikke kan skifte ud på midtbanen eller i angrebet, uden at vi bliver langt dårligere i vores offensiv.
Måske ser vi Lazzari i angrebet for Pedro i løbet af kampen? Fares for Zaccagni?
Det afgørende er, at vi skal foran tidligt, så vi kan spille bolden rundt og tage den med ro, for reelt vil det være optimalt, hvis vi slet ikke skifter ud. Men det kan ikke garanteres, at vi ikke kan undgå at skulle skifte ud.
SMS som anfører. Det fungerer bare ikke. Det burde ikke være et problem, der er ingen grund til, at det skulle være et problem, men det virker bare ikke.
Vi har Romagnoli i forsvaret, som er en leder.
Jeg har svært ved at tro, at Ciro reelt er frisk til at spille igen (vi tager nok for store chancer, eller rettere han gør, og der er ingen som tør stoppe ham), men vi har brug for at have ham på banen til at lede os.
Vi hænger ikke sammen organisatorisk, når SMS skal lede.
Han er en af 5 offensive spillere på banen, som har brug for hjælp (FA, Zac, Pedro, SMS og LA er alle spillere, som har brug for ledelse til at spille dem gode) til at holde fokus på deres eget offensive spil.
Yderligere, så har vi også i denne type kamp brug en reel angriber.
Torino har en virkelig god organisation og en stærk samt etableret defensiv.
Det er et svært hold at åbne, og hvis vi ikke kan få organiseret vores offensiv, så skal der være en angriber, at vi kan smide en lang bold efter her og der. Bare så vi ryster dem lidt, hvis vi faktisk kommer igennem. Det handler ikke om, at vi skal spille på den måde, men at vi skal have flere værktøjer i værktøjskassen.
Denne angriber kunne faktisk godt være FA, men så skal have have i hvert fald en wing mere, og der er et talent, som skal løfte sig yderligere, da så vi ikke hviler for meget på, at Pedro skal spille 90 minutter, hvis vi ikke vil være svækket.
Jeg håber lidt, at vi tager begge løsninger. Retegui og Berardi ville være virkeligt stort, og så ville vi kunne rotere m.m. Dog ville Berardi alene også være en kæmpe hjælp, da han også kan spille en falsk 9'er, når det kræves.
I forhold til deres mål.
Som Provodel har stået denne sæson, så har han sgu sparet op til at måtte lave et drop. Og det var ikke et stort drop. Det er altid svært, når bolden hopper, for så er timing på sig spring langt mere kompleks. Bolden falder virkeligt uheldigt, og jeg vil nok rettere rose målscoren (synd vi ikke kunne få ham), end at jeg vil være efter Provodel.
Problemet er ikke, at de lavet et mål, problemet er, at vi har intet at tilbyde den anden vej. Vi prøver, men vi har bare ikke en nøgle til mål.