Vi har vist en anden tråd, men jeg vil hellere lave en ny nu, som ligger i denne del af forum i stedet.
Så skulle der være mere relevans og bedre overblik.
Det virker til, at dette link er vejen frem:
Og efter kontrol på wiki (den nemmeste sted at springe fra landshold til landshold), så kan kunne informationen bekræftes.
Spillere markeret er udtaget nu, spillere ikke markeret er en del af deres landshold overordnet, men ikke udtaget denne gang.
Forventede reserver:
Danmark: Isaksen
Der sker meget nyt på landsholdet, så det kan være svært at vurdere, hvem som starter. Isaksen kan få chancen. Han spiller ikke super for os, men han er reelt vores "starter" på højre wing, og det betyder meget. Specielt på det danske landshold. Dog forventer jeg ikke, at han går direkte i start-11'eren, men nu må vi se.
Frankrig: Guendouzi
Spillede en god kamp imod Belgien. Han kunne reelt få genvalg. Frankrig har rigtigt mange gode defensive spillere, så der er plads til, at han skal fokusere offensivt. Han passer faktisk ret godt til den midtbane, da de ellers er alt for defensive, eller de skal spille med Griezmann som offensiv midt. Han kunne både få meget lidt og en hel del spilletid, men han er trods alt ikke en spiller sikker på at blive udtaget hver gang, så vi skal heller ikke forvente, at han spiller hver gang. Det er dog ikke optimalt for os, hvis Vecino er skadet og Goundouzi får 180min for Frankrig, og så er der bare Rovella tilbage. Så skal vi til måske at spille DB eller Castrovilli på midtbanen. Det kan nemt blive Rovella bag 5 offensive spillere (hvad jeg ville foretrække), men det dræner Rovella en hel del. Så det er vel heldigt, at Rovella ikke blev udtaget denne gang.
Grækenland: Mandas
Deres starterkeeper sidder på bænken i Newcastle. Spillede Mandas, så kunne han reelt have chancen for at tage pladsen. Det kan presse ham til, at han skal finde en ny klub. Det ville dog være virkeligt fedt, hvis han fik chancen for Grækenland og tog den optimalt.
Frankrig u21: Tchaouna
Kaldt til på et afbud. Vigtigt for ham, at han har dette u21 landshold, som et mål til at løfte sit spil. Man kan håbe på noget spilletid, hvor han med de andre knægte kan bruge sin fysik mere, og så tanke noget selvtillid.
Forventede startere:
Montenegro: Marusic
Starter altid... Det er lidt et problem for os normalt, når han kommer tilbage efter 180min for landsholdet. Og nu er Lazzari skadet (det lignede en muskel, men det kan godt tage et par uger)... Hvem skal starte imod Juventus?
Uklart:
Albanien: (Hysaj)
Han er ikke registreret for os i nogen trup, han kan i teorien spille Coppa, men det er vist først til foråret alligevel. Han spiller normalt 2 hele kampe hver gang, og gjorde det også i september. Dog spiller han ikke til daglig, så det kan på sigt påvirke ham. Også selvom han var anfører i de sidste 2 kampe for Albanien.
Nigeria: DB
Kvalkamp for Nigeria. Han spillede i det sidste 2, og han har i år været udtaget alle gange for Nigeria. Det er ikke rigtigt til at vurdere, om han får 1 indskiftning i 2 kampe, eller om det bliver til 180min. De 4 i toppen bliver ikke konsekvent udtaget, men det gør DB, og det kan være, at han bliver spillet ind til at starte. Han har trods alt haft nogle gode (og nogle dårlige) kampe for os. Han er ung og offensiv, så han spil svinger helt naturligt.
Senegal: Dia
Fra sommeren 2021 og 1,5 år frem spillede han vel fast for Senegal, og så gik der skader og dårlig form i det. Han er dog nu i vild form... Men de spiller med en angriber, og det er Chelsea's startangriber, som har pladsen.
Dog er Dia vild, så hvis han viser noget til træning, så kan alt vel ske... Der er dog mange offensive muligheder for Senegal, så det kan også være, at han slet ikke får spilletid. Det er dog positivt, at han får denne anerkendelse, på samme måde som Taty gjorde for Argentina sidst.