Interessant spiller med stort potentiale. Det giver os også endeligt en venstrebenet venstre back, som forhåbentligt kan bidrage med mere end Durmisi, Kamenovic, Radu og Fares i denne sæson.
1. Handlen er forstået fra mig af, som et lån fra nu indtil sommer, og at vi har en option på køb. Men til hvilken pris?
2. Han er fra Rom og vokset op på ungdomshold i de forkerte farver. Hvor ligger hans hjerte?
3. Han står på Trasnfermarkt til at være skadet, hvad er hans status?
4. Nå vi ser på, hvordan Hysaj er vokset, og Marusic er vokset i venstre, så ved jeg ikke engang, om denne handel var helt nødvendig. Hvordan ser i på dette lån? Var det det rigtige fokus? Eller havde vice-Immobile været bedre?
Jeg er positivt overrasket over Pellegrini, jeg forventer at han bliver en starter over Marusic og Hysaj.
Han kender Serie A uden rigtigt at have slået igennem, men har nu også erfaring fra Bundesligaen og Champions League. Det er en fin indgangsvinkel til en januartransfer, synes jeg.
Og så er det lækkert at få en ny laziale i truppen. Han kommer fra en ægte Lazio familie, og hans far siger at det er den største gave Luca nogensinde kunne give ham at spille for Lazio.