Jeg synes det er ved at være på tide at vi får vurderet vores position på venstremidt.
Lulic har ikke imponeret mig synderligt på venstremidt de seneste kampe, og jeg synes ikke han bidrog med noget i går. Lukaku derimod har næsten været et våben hver eneste gang han er kommet ind, og blev i går valgt til banens bedste spiller på trods af at han spillede ca. 30 minutter.
Jeg vil langt hellere se Lulic på en mere central position, da han ikke længere er ligeså hurtig, som han var tidligere i sin karriere. Han er dog kaptajn, og derfor bør han have en plads i startopstillingen. Skal det så være på bekostning af Parolo eller SMS? Det er svært at sige.
Summasumarum synes jeg at Lukaku bør være foretrukken på venstremidt, selvom han er skadesplaget.
Smid gerne en stemme ud i højre side, og uddyb gerne jeres tanker her i tråden :-)
Enig med Basta. Synes denne sæson har vist at det kun går ned ad bakke. Han er slet ikke kommet i form siden sin skade, og det er et tydeligt tegn på at alderen trykker. Omvendt kan han måske bruges som en Scaloni type, der til sidst nærmest ikke spillede, men havde et kæmpestort ansvar i omklædningsrummet.
Jeg håber også at Patric får flere minutter dette forår for at se, hvorvidt han er en spiller vi skal regne med i fremtiden. Hvis ikke han udvikler sig og og er klar på dette niveau, så skal han heller ikke blive i klubben. Så ja, til næste sæson skal vi prioritere wingbacks, hvis Inzaghi ønsker at fortsætte 3-5-1-1formationen.