Denne klassiker mangler vi også. Har i læst eller hørt noget om indkøb til vinter eller spillere, at vi bare følger? Hvad med evt. salg?
Jeg lægger ud med en flok klubber inkl. Manchester City, som lyder til at køre auktion på SMS. Det kan blive for godt til at sige nej, og det kan være noget, som fuldstændig ødelægger vores sæson. SMS er simpelthen blevet en verdensklassespiller, som vi bare ikke kan undvære. Efter Immobile, så er han nok vores sværeste at erstatte. Jeg håber satme, at vi kan sige nej her til vinter. Og hvis nogen så vil byde 100+ mio. euro til sommer, så må vi nok sige ja...
http://www.football-italia.net/111285/tare-high-milinkovic-savic-offers
Ham her kigger vi angiveligt på til januar:
CM/DM
19 år.
33 Ligue1 kampe over 3 sæsoner (dog ingen mål eller assists).
Hele karrieren for Stade Reims på diverse U-hold før senior.
Han er fast 90min i ligaen for Reims denne sæson.
Han har kunne spillet 2 kampe for Frankrig u20, men var anfører i dem.
u19: 12k, 1m, 3a
u18: 7k, 2m, 0a
u17: 21k, 1m, 3a
Skal ej registreres i Serie A denne sæson eller de 2 efterfølgende.
Jeg havde håbet på Casadei og/eller Prati (lån med option), men det her ser potentielt bedre ud... Bedre end Prati i hvert fald, som ikke helt kan finde vej til at være fast i Cagliari (forstod ikke, at han ikke spillede imod os).
Måske også mere tilgængeligt...
Ser spændende ud... Jeg er fan...
Husk på, at vi kun har plads til u21... Hvis ellers vi ikke dropper Castrovilli til januar. Og Hysaj er også i spil til at være en del af truppen, så dropper vi Castrovilli, så er det nok for at tage Hysaj ind. Så vi skal bruge en u21 6'er.
Jeg er lidt tosset... Det ved vi vist alle her omkring... Men Guendouzi, Rovella, Casadei, ham her og Prati til næste sæson... Det kunne være vildt :p Vi har ikke brug for gamle og taktiske registe, vi har brug for dynamiske 6'ere... Og siden Rovella kloningsprogrammet tydeligvis ikke har givet nogen resultater endnu, så må vi ud og købe.