Køb: Romagnoli og Orsolini.
Orsolini kan blive mere interesseret over den næste halve sæson:
Romagnoli forventer jeg, at vi ser til sommer på en free, men hellere til vinter, hvis Milan forsøge at få penge andre steder fra.
Dog kan det vente til næste sommer, hvis Vavro slår til... Så kan det være Radu eller Acerbi, som stopper til næste sommer.
Truppen med de 2:
Ind i Serie A, da U21 og skal ej reg, ikke i EL-trup: Kamenovic
u21 vi allerede har, skal ej reg, ikke i EL-trup: AA
Trænet i Lazio, u21 og u19, som vi alle har, skal ej reg i nogen turnering: Furlanetto
Ud af Serie A trup (ikke i EL trup): Adamonis og Vavro
Ud af EL trup: Romero og Moro
Serie A:
Mål: Reina/Stra**/Furlanetto****
HB: Lazzari*/Maru
HCB: LF/Patric
VCB: Acerbi*/Romagnoli*
VB: Hysaj*/Radu/Kamenovic***
HCM: SMS/Akpro
DM: Leiva/Basic/Escalante
VCM: LA/Cataldi**/AA***
HW: Pedro/Orsolini*/Romero*** (Orsolini for Adamonis i Serie A, og for Romero i EL)
CF: Immobile*/Muriqi
VW: FA/Zaccagni/Moro***
EL (knockout):
Mål: Reina/Stra**/Furlanetto****
HB: Lazzari*/Maru
HCB: LF/Patric
VCB: Acerbi*/Romagnoli*
VB: Hysaj*/Radu
HCM: SMS/Akpro
DM: Leiva/Basic/Escalante
VCM: LA/Cataldi**
HW: Pedro/Orsolini*
CF: Immobile*/Muriqi
VW: FA/Zaccagni
Truppen: Strakosha, Reina Marusic, Hysaj Felipe Ramos, Godin, Armini Acerbi, Ribeiro Bastoni, Radu Cataldi, Leiva, Bertini Sergej, Akpo RLC, Basic, Andre Anderson Pedro, Orsolini, Luka Felipe Anderson, Zacagni, Moro Immobile, x Ud: Patric for Godin giver god mening, en brugbar kortsigtet backup. Lazzari for Orsolini giver mening i forhold til taktik og behov, hvis en handel ikke kan lade sig gøre er der rimeligt mws bejlere til Lazzari og vi kan evt smide lidt extra bud et bud som kan sikre os Orsolini. Vavro, Durmisi, Lukaku, Jony, Escalante og Muriqi skal bare slippes afsted til hvem der nu vil tage imod. Det er lige så vigtigt at få frigjort deres løn som at få penge ind på konto, det er trods alt Ca 10m på spillere vi ikke bruger. Med RLCs ankomst er der endnu mindre plads til Luis Alberto og han er en luksus vi ikke råd til. Inter, Acm og Newcastle kunne være gode bud på at overtage ham. Vavro 2m Durmisi 0-1m Lukaku 0-1m Jony 2m Escalante 6m Muriqi 8m Patric - Godin Lazzari - Orsolini / 15m Luis Alberto 25m Ind: Godin 0m Ribeiro 2m Bastoni 4m Ruben Loftus Cheek Lån 25m option Orsolini 0m/15-20m GK: Ny målmand må venter til sommer. I mine øjne sov Tare gevaldigt i timen da Montipò og Silvestri blev misset sidste år. Strakosha står resten af sæsonen med Reina som afløser. Strakosha smutter gratis til sommer hvor vi finder vores nye målmand. Kepa har været oppe og vende, men tror ikke Chelsea vil slippe ham når nu Mendy smutter til AFC. Meret kunne også være en mulighed, men tror han er for dyr og ved ikke om Napoli vil slippe ham til en mulig konkurrent til 4 pladsen. HB: Hysaj og Marusic deles om spilletiden, med overvægt til den der er i bedst form. I mine øjne er de meget lige, Marusic har dog lige lidt extra gennemslagskraft offensivt. Hvis Marusic har forlænget så er position sikret de næste par år. De kan også begge vikariere på VB. CB: Felipe Ramos og Acerbi starter, men mindre Tare kan trække en kanin op af hatten og overtale Romagnoli og Riaola om direkte bytte. Felipe Ramos har tilbud fra alle store ligaer og skal gøre op med sig selv hva han vil. Jeg tror han vil være et bedre match til Romagnoli end til Acerbi. Hvis Romas skulle vælge og ville videre, håber jeg vi satser på Rugani. Godin kommer ind som reserve og Ribeiro bliver hentet ind til fremtiden og rotation. VB: Emerson Palmeiri er Sarris drømme signing, men han bliver ikke hentet ind før til sommer. Kurzuwa er ikke den rigtige løsning. Bastoni bliver hentet ind til rimelige penge og Radu er back up resten af året. DM: Cataldi og Leiva fortsætter som hidtil, Sarri skal bare forsøge at holde Cataldis ben på jorden. Landsholdsudtagelse og måske lidt for meget ros steg vist lidt til hovedt. Bertini kommer ind og for de minutter Escalante har bidraget med, og gerne lidt flere. CM: Sergej ryger ingen steder, ingen har råd til ham i januar. Tror juve mister Dybala til sommer og Sergej kunne godt være deres store mål. RLC kommer til den anden side. Basic i rotation og Akpo og Andre Anderson som back ups. HW: Pedro har været en af sæsons lyspunkter og Orsolini kommer som den langsigtede løsning og rotation. Luka har fået begrænset minutter og det fortsætter nok såen. VW: Felipe Anderson og Zacagni rotere med Moro som back up. CF: Lone Ranger Immobile. Anfører, topscorer og ja King Ciro. Jeg kan simpelthen ikke finde den rette løsning og det sidste jeg læste var at Sarri havde takket nej til de forslag Tare havde. Det må blive med en falsk 9'er når/hvis han skal spares. Felipe gjorde det fantastiske i et par med og med Orsolini om bord er der måske lidt mere plads til at rykke rundt da vi så har 4 gjorde kanter. Lidt en blanding af hvad jeg tror på og hvad jeg ønsker.